zwanger van 3e kindje

hoi allemaal ik ben ook zwanger van de derde nu 19 weken ik heb twee hele lieve zoons van 3 en 1 ik ben eind juni uitgetelt van ons wondertje
groetjes dominique

Hallo,
Gefeliciteerd
Ik ben 9 okt uitgerekend, en ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb deze keer wel last van misslijkheid en pijnlijke borsten. Dit had ik niet bij me eerste.

hallo!

gefeliciteerd. ik heb ook zaterdag de 2e test gedaan en ben ook zwanger van de 3e!! 8 oktober uitgerekend!!! we hebben een dochter van 4 en een zoon van 2. maar dan zijn ze 5 en 3. ik ben er superblij mee mijn man moet er nog een beetje aan wennen!! enne hij vierde toevallig ook zaterdag zijn verjaardag haha.

Ha, ha, dat is toevallig, 2537339 (bijzonder getal). Gefeliciteerd nog met je man. HIer begint het nu echt tot me door te dringen, vind het echt leuk. Geniet er van, want dit wordt de laatste. Onze dochters zijn als de kleine komt, bijna 4 en net 2.
Gr. mamajo

hoi!
Ik ben zwanger van mij derde en ben in oktober uitgerekend, volgens mijn eigen berekiningen 20 oktober.
Ik heb 2 dochtertjes van 6 en 3 jaar. Kyra en Shienna.
Het wordt helemaal gezellig hier, het was een enorme verassing!! Maar verheug me er heel erg op zo bijzonder.
Gefeliciteerd iedereen.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan