zwanger van 3e partner

hallo allemaal, ik heb 3 kinderen. De oudste is van mijn 1e relatie en mijn jongste 2 van mijn 2e. Nu heb ik al een tijd een nieuwe relatie en ben nu in verwachting van mijn 4e kindje. Ik ben heel blij(hij ook trouwens), maar toch voel ik een soort van gene naar de buitenwereld toe. Ik weet wel dat ik daar niet aan moet denken, maar dat is best lastig.
Ben benieuwd naar jullie gedachten.

Euh nou ik doe met je mee. :D

Ik heb een zoon van een man (geen patner geweest) en nu krijg ik nr. 2 andere man (ook geen partner geweest.)

Dus ik vind dat jij het iig nog netjes doet en nog een partner hebt! Die van mij waren al uit voordat ik wist dat ik zwanger was ondanks dat we het veilig hebben gedaan.

Eerlijk gezegt kan me de buitenwereld me helemaal niks schelen. Ze denken toch wat ze willen denken daar kan je echt niks aan veranderen toch? Zolang jij maar blij bent!

ik ben echt superblij gelukkig en inderdaad ik heb gelukkig heel goed contact met de vaders van mijn kids, ,maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel moeilijk vind om het aan hun te vertellen. ze zien me aankomen hahha......ben je al ver in je zwangerschap???

Ik ben 13w1d. En jij?

Goed dat je contact hebt met de vaders, hier willen ze niks met me te maken hebben ook omdat we het wel veilig hebben gedaan en dus erg twijfelen of het hun kind wel is... zucht..

Lijkt me moeilijk ze te vertellen ja... Zal het iig wel zo snel mogelijk doen voordat de kids het doen... toch?

hoi, geniet lekker van je zwangerschap, het is toch niet dat je van te voren wist dat de relaties niet zo lang zouden duren? je hebt 2 liefdes gekend en hebt nu een 3e, ik vind je juist een rijke vrouw
en diegene die er wat van vinden hebben waarschijnlijk geen idee hoe snel zij in die situatie kunnen komen te zitten, of ze hebben geen leven dat kan natuurlijk ook.
het is wel bijzonder een samengesteld gezinnetje maar als het voor jou werkt waarom niet?

Hey hey,

Zelf komen mijn vriend en ik ook uit een samengesteld gezin. Mijn schoonmoeder heeft 6 kinderen van 4 verschillende mannen.
Ikzelf kom uit een gezin van 5 kinderen van 2 verschillenden vrouwen.

Maar de sterke band die er in beide gezinnen is daar kan echt niets tegen op.
Zelf heb ik ook al een zoontje uit een vorige relatie en nu gaan ik en mijn huidige vriend ook voor een 2de.
Maar wat ik er mee bedoel te zeggen is Van hoeveel vaders en/of moeders de kinderen ook komen, het allerbelangrijkste is dat ze binnen een liefdevol gezin opgevoed worden.
En dat ze gezond en gelukkig zijn!!

Ik zou iedereen lekker laten praten, want dat doen ze uiteindelijk toch wel !!!

Geniet van je zwangerschap en je kids.

Hey Christa,

Bij ons is het andersom.
Mijn vriend heeft bij zijn eerste vrouw 1 en bij zijn tweede vrouw 2 kinderen. Ik ben nu zwanger van onze eerste.
We krijgen voornamelijk leuke reacties omdat we er heel open en eerlijk in zijn. Ook de kids hebben er geen problemen mee en ze vinden het leuk, nog een broertje of zusje. De mensen die dit raar vinden hebben pech, het is ons leven.
Meid lekker genieten van je zwangerschap en laat de mensen maar kletsen.

Liefs Sonja

hey hoi
ik kan ook wel iets in je gevoel komen.
ik heb een dochter uit eerder relatie.
nu met nieuwe man heb ik een kindje en zwanger van de derde. 2 de voor hem.
ik dacht eerst ook wel even van hmmmm
hoe zal de buiten wereld er naar kijken.
zijn vast mensen die denken van zo alweer zwanger van een andere.
maar ja goed, voor mij voelt het nu goed.
ik kan er ook niet zoveel aan doen dat het mis liep,
de vorige keer.
en gaat nu ook goed me docher is nu 4 en was ander half toen ik bij me man kwam.
en is gewoon bijna zijn dochtertje zeg maar.
geen contact met eigen echte papa. door alle toestanden.
in inderdaad zolang ze lekker gezond zijn is het goed toch!!
lekker genieten van je zwangerschap en hopelijk
denken de mensen alleen maar en vallen ze je er niet te veel mee lastig! :)

Terug
Bovenaan