zwanger van 3e partner

Hallo dames,
ik ben zelf pas 1 keer zwanger geweest van 2 kids, maar een vriendin van me heeft 3 kids van 3 mannen. de 1e keer ging het uit tijdens de zwangerschap.... 7 jaar daarna werd ze ondanks veiligheid toch zwanger, maar het was uit voordat ze het wist.... bij de 3e ook een kapotje.... met papa nr 3 heeft ze nu 6,5 jr een relatie en de kids vinden het super samen en hebben een hele hechte band. Ik vind het super dat de onverwachtse mama's toch voor de kids gaan en laat de rest maar denken wat ze willen!! er valt toch altijd wel ergens commentaar over te geven.... zolang jullie en de kids gelukkig zijn, mogen ze van mij de boom in als ze er moeilijk over doen!
Groetjes,
Petra

Ik kom zelf niet uit een samengesteld gezin en ik verwacht nu een tweede kindje van dezelfde man als ons eerste kindje. Ik heb dus geen enkele ervaring met samengestelde gezinnen of meerdere vaders voor mijn eigen kinderen. Toch vind ik dat de buitenwereld niet het recht heeft te oordelen over een ander waar dit wel het geval is. Belangrijkste is dat de kinderen liefdevol op kunnen groeien. Bovendien zijn er ook gezinnen met kinderen met dezelfde vader en moeder waar de kinderen helemaal niet met elkaar overweg kunnen dus volgens mij zegt het helemaal niets. Behalve dan dat het in jouw geval iets ingewikkelder is met de contacten en afspraken met de diverse vaders. Kortom: geniet van je zwangerschap en je mooie gezin!

Hoi lieve mensen,
wat een ontzettende lieve reacties van jullie allemaal zeg. ik heb mij ook voorgenomen om inderdaad de mensen maar lekker te laten denken en gewoon te gaan genieten van het mooie wondertje wat er in me groeit(wordt alweer helemaal emo, heb ik erg last van de laatste weken hihi...). met de liefde zit het wel goed en dat is ook zeker het belangrijkst. mijn kinderen zijn stapelgek op mijn huidige vriend en hebben ook een hele goede band met hun vaders. daar heb ik altijd voor geknokt.m.a.w wat zit ik nou te zeuren hahaha...
bedankt iedereen
dikke knuf christa

ook ik voelde me ook niet op mijn gemak door mijn 2de zwangerschap van man 2 zonder relatie (met man 1 had ik wel een relatie maar zijn gescheiden toen mini 4 maanden was)
2de keer is van one-monthstand met veiligheid (nu sporadisch tot geen contact meer)

nu ik hier zo de verhalen lees, besef ik dat het tegenwoordig veel meer voorkomt... er heerst alleen nog zo'n taboe op!
ik probeer me ook niets aan te trekken van de buitenwereld maar vind dit (ook nogal emo) moeilijk!
krijg nu van de "grappige" opmerkingen of ik ook voor nr 3 van man 3 ga in de toekomst...

maar ik geniet wel dat dit onverwachte wondertje in mijn buik en dat neemt niemand me af!

allemaal sterkte en geniet ervan!
Joyce

Terug
Bovenaan