zwanger van 4e kindje

ooow ja dat heb ik ook hoor!
ik weet zeker dat ik te horen krijg gaan jullie door voor een jongen?
ik heb 3 meiden en hoop ook op een meisje! puur voor het kindje zelf!!!

Petra mag ik vragen waar je weg komt? is jouw naam gronings (klain Doempie?)

liefs

Bijna goed mommy3...Noord Drenthe (met een Groningse moeder!) Ik vind het iid ook erg leuk om met moeders te kletsen die meerdere kindjes hebben. Ik begrijp dat ik wel wat verder heen ben?

oke wat leuk, ik kom wel uit groningen (dorp) jij bent inderdaad wel verder heen hoor! ik ben nog maar net in het begin, moet de eerste echo nog hebben...

misschien ook een ideee om een hyve op te richten voor de moeders met meerder kids..
gewoon om lekker te kunnen kletsen, ik ben best wel benieuwd naar hoe jullie het doen enz...

liefs

Ik ben dan wel niet zwanger van de 4e (de 3e, net getest, jihoe), maar ik kom wel uit een gezin van 4 meiden, waarvan ik de jongste was. Nou mijn ouders hebben heel wat opmerkingen gekregen toen ze dus weer een meid kregen, terwijl ze er echt heel blij mee waren. Mijn moeder had voor de 3e wel een jongenswens, maar toen datook een meisje werd had ze bij de 4e dat ze ook hoopte op weer een meisje.
En het is echt supergezellig, we hebben heel veel aan elkaar en alle mannen kunnen ook top met elkaar opschieten. Dus niets van aan trekken van die "goedbedoelde"opmerkingen.
Gr. mamajo

hey mamajo

ik ga me dr ook niets van aantrekken, ik kreeg bij onze 3e meid zelfs te horen, balen voor jullie weer een meid!! pff hoezo mensen denken niet na!
we hebben 3 gezonde mooie meiden en ik klaag niet!
nog een meisje? of nu een jongen? het is me om het even!

liefs

Dat idee van een hyve is een goed idee, mommy3! Kun jij dat? Ik ben niet zo'n computerheld. Het is dat ik op dit moment niet zoveel anders kan.... Ik heb wel hyves overigens...hihihi
En nee, ik trek me niks aan van al die commentaren hoor, maar het is wel iets wat erg opvalt vind ik!

groetjes

Terug
Bovenaan