Zwanger van de 2de!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ha mama's,

Hier mag ik het teminste wel lekker zeggen...
Gisteren testje gedaan en jawel ZWANGER!!!

Hadden de hele kamer vol met bezoek zitten en ik werd weer misselijk van de chinees... en 1 dag overtijd....
Kon me niet meer in houden en ben ff naar boven gevlucht, met een smoesje mijn vriend geroepen toen ik de test gedaan had... Waren zo blij, maar niemand mocht het nog weten dus dan maar hier mijn hartje luchten.

Zie nu wel heel erg op tegen de komende periode, is voor Jordy 3 keer mis gegaan, uiteindelijk wel een pracht menke voor terug gekregen
.
Ik hoop heel erg dat dit nu ook goed blijft gaan, maar het voelt niet zo.
Bij Jordy had ik wel gelijk het gevoel dat het goed zat, dus ja nu nog een paar weekjes oppe echo gaan wachten .

Groetjes Wendy

hoi wendy   van harte gefeliciteerd ..leuk joh.geniet er van .bij mij begint het ook zo te kriebelen.groetjes,karin

Yeah gefeliciteerd,

probeer een beetje te genieten en niet te vel zorgen te maken over alle nare dingen die er kunnen gebeuren. Dat is niet makkelijk ik weet het ( 3 jaar bezig geweest voor Zifjon)
Maar  het maakt het zwanger zijn wel leuker. Wij wachten nog ff een half jaartje voor we aan nr 2 gaan beginnen maar de kriebels zijn soms niet te houden.

liefs van Mariska

van harte gefeliciteerd gaaf.
waarschijnlijk mag ik me bij je toevoegen alleen geloof het pas als ik me echo heb gezien.want ik heb nog geen dikke vette streep op mn test maar licht posi bij sommige en sommige zelfs nog negatief maar goed een van die lichte posi,s was bij de ha dus ze gaan er vanuit dat ik zwanger ben.
ben ook bij de vk geweest en heb de 28e mn echo ben zoooooooooooo benieuwd pff stresswekkend zoiets

liefs

Hoi!
Gefeliciteerd!
Ik denk ook weer zwanger te zijn.
Weet jij al wanneer je bent uitgerekend?Ik kom uit op 23 juli, zou grappig zijn met nu al 3 maart-moeders volgend jaar elkaar weer tegen te komen op een  forum!
Ik heb in sept. nog een miskraam gehad, m'n 3e inmiddels.Het blijft moeilijk de eerste 3 maandjes...Ik kijk erg uit naar de eerste week van januari, ben ik 3 maanden, is die druk er een beetje vanaf he.
Nou, super gefeliciteerd en geniet maar alvast lekker stiekempjes met z'n tweetjes!
Groetjes Roos.

Heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap(en alle andere meiden die weer zwanger zijn natuurlijk ook)
Wij wachten nog ff voordat we weer gaan proberen. Yordi wordt straks in januari 1 jaar en tegen de tijd dat hij 1,5 is willen we gaan proberen voor een 2e. Maar het kriebelt soms wel enorm hoor moet ik zeggen.

Meiden geniet allemaal van jullie zwangerschappen en dat er maar weer mooie en gezonde kindjes mogen komen.

Liefs marielle en yordi(16-01-08)

Hai Wendy, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed en voel je je niet al te misselijk!

Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt. Ik ben namelijk ook zwanger van de tweede (nu 7 weken) en heb voor onze dochter (geboren 4 februari 2008) ook 2 miskramen gehad. Aan de ene kant ben ik blij dat ik meteen zwanger ben geraakt, maar we geloven het pas als de echo laat zien dat er een hartje klopt. Wij mogen volgende week maandag voor de 1e echo, ik tel de dagen af....

Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mogen we volgend jaar zomer weer een mooie baby in onze armen houden!

Groeten,
Karin

Terug
Bovenaan