Zwanger van de 2de!!!!!

Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk al weer een heel stel zwangeren, weinig leeftijdsverschil dan tussen jullie kindjes. Wij hebben ook al besloten wanneer we voor de tweede gaan, maar dat houden we nog stil totdat 'het gelukt' is!

Heel fijne zwangerschappen toegewenst!

x Femke

van harte gefeliciteerd :D:D:D
geniet er maar lekker van, en probeer niet aan al die nare dingen te denken.
( ik weet hoe je je voelt, heb voor nathalia een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad)

wel leuk zeg, dat er al weer een aantal (waarschijnlijk) zwanger zijn
allemaal van harte gefeliciteerd!

nou, doe rustig aan he en ik duim voor je, dat alles goed gaat in je buikje :D

liefs,do

trouwens:

ik heb mn eerste echo gekregen bij 6 weken, gezien mn verleden.
waarschijnlijk kan dat bij jou ook wel.
als je belt naar t ziekenhuis en zegt dat je al een paar miskramen hebt gehad, nu weer zwanger bent maar t niet vertrouwt, zullen ze waarschijnlijk bij 6 weken al een echo maken.
dan weet je t een stuk eerder en hoef je dus niet zo lang in de zenuwen te zitten.

liefs, do

Hoi Wendy, Patricia, Karin en Roos,
Van harte gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!

Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte

Liefs Monica

Allemaal van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten van alles wat komen gaat.

Liefs Lientje

Hey,

Allemaal van harte gefeliciteerd! Genieten maar weer.
Liefs,
Karlien

Hey dames,

Thanx voor de leuke reacties! En gefeliciteerd voor de rest van de aanstaande moeders.

Heb 8 dec mijn eerste echo... das nog wel ff wachten.
De vk wil wachten tot het hartje zeker klopt, dit omdat met de vorige  miskramen wel  een holte te zien was maar geen hartje.
Als alles dan goed is zijn we dan  wel alweer 8 weken onderweg  dus dat hopen we maar.

Groetjes Wendy

Hoi Wendy en anderen,

Nou hier is goed nieuws te melden! We hebben vanavond de 1e echo gehad en er was een kloppend hartje te zien en een vruchtje van 8 weken (wat ik zelf ook berekend had). Nu de komende weken weer door zien te komen en op naar de volgende controle over 5 weken.

Groeten,
Karin

Terug
Bovenaan