Zwanger van de 3e. Wie ook ?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben zelf zwanger van ons 3e kindje, en zou graag in contact komen met anderen. Mijn zoontjes zijn 4 en 14 maanden. ( ons 3e noemen we dan ook ons gelukje ) toch ben ik wel een beetje geschrokken. 3 kinderen, hoe gaan we dat straks doen? Ik ben het dan ook nog maar pas. ( 5 weken)
Moet nog er wennen allemaal, maar vind het wel leuk.

Ben benieuwd naar jullie andere moeders daar !!

Groetjes Ing

gefeliciteerd!

ben niet zwanger van de 3e maar voor de 2e keer van onze 1e..
spannend dus of het dit keer goed zal gaan
ik hoop het zo

mijn hartsvriendin is afgelopen week bevallen van haar 3e rakkertje
met een dochter van 4 en zoontje van 3 een drukke bedoening
ze heeft steun van schoonmoeder en moeder wat betreft oppassen   en de oudste gaan na dec hele dagen naar kleuterschool en de middelste 2 ochtenden naar peuterspeelzaal

daardoor heeft ze wel meer tijd voor deze krummel.
ze was er zelf ook even sceptisch over maar nu het zover is is het wederom weer iets moois en zal straks de boel vanzelf gaan draaien

dat zal voor jou ook zo zijn!

geniet ervan!
en je hebt nog 8 maanden de tijd om zaken op een rij te zetten haha

gr ester

Hoi Ing,

Van harte gefeliciteerd met jullie 3e zwangerschap! was dit wondertje gepland?

Ik zal mezelf even aan je voorstellen, Ik ben Odette 32 jaar en getrouwd.
Ik heb 2 meiden, Isabelle van 4 en Sarah van 1,5. Mijn man vond meteen na Sarah haar geboorte dat ons gezin compleet was. Ik was het daar echter niet mee eens en heb het daar vreselijk moeilijk mee gehad. Tot mijn grote genoegen en mijn man's grote schrik bleek ik afgelopen juni ineens zwanger!! Geweldig!! Ja, voor mij dan he! Mijn man heeft alles geprobeerd om me zover te krijgen het weg te laetn halen, dat is hem niet gelukt en hij heeft er enorm aan moeten wennen maar nu begint hij het langzaam leuker te vinden, toch is hij nog steeds niet heel blij. Ik daarintegen, loop met mijn hoofd in de wolken(roze of blauw het maakt me niet uit!) Ben inmiddels moren alweer 17 weken op weg en hoop eind maart voor de 3e keer een klein, gezond mensje in mijn armen te mogen houden. Over 3 weken heb ik de 20 weken echo en dan zal ik wel zien wat we erbij krijgen. Ik denk weer een meid,maar een jongen zou toch wel een keer leuk zijn...ach, als het er maar gezond uitziet!!

Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe met een prachtig wondertje als resultaat! Geniet er maar van want zoals je wel weet gaan het reuze snel!

Groetjes Odette

Hoi Ing
Ik ben An,ben 30 jaar en ben ook zwanger vd 3e!
Ik heb al een dochtertje van 4 jaar en een zoontje
van ruim 2.5!
Best pittig hoor,deze zwangerschap!
Ik heb namelijk last van bekkeninstabiliteit en mijn
dochter gaat inmiddels naar school,dus dat betekend
8x heen&weer naar schoo,en aangezien lopen (vooral
s'morgens)lastig is.....pfffffffffffffff
Ik ben nu 28 weken en 2 dagen,dus het schiet al op!
We krijgen er een meisje bij.....donderdag heb ik nog een pretecho!
Ik heb een jaar getwijfeld over een 3e,mijn man niet,die zei:
'ik vind 2 leuk,maar 3 ook' dus de uiteindelijke keuze lag bij mij!
Moeilijk hoor,wel,niet,wel,niet.......Toch gedaan,en naar mijn
gevoel geluisterd!
En natuurlijk absoluut geen spijt.....
Ik zie wel hoe het dalijk gaat allemaal,geen zorgen voor de dag
van morgen zeg ik altijd maar!
Succes met je zwangerschap,en we spreken elkaar!
Grtz An

hoi gefeliciteerd

hier nog een mamma die zwanger is van haar derde spruit
ik heb 2 zoontjes 1 van bijna 4 en 1 van bijna 2
op dit moment ben ik 20 weken zwanger en voel me weer een stuk beter dan de eerste weken
wat het wordt weten we niet ben eingelijk best nieuwsgierig

groetjes bianca

hee hallo......

ook wij wilden graag nog een derde kindje!
hebben een dochter van 5 en een dochter van bijna 2 jaar oud!
toch wordt t geen derde kindje....maar drie en vier.....zijn nlzwanger van een tweeling!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja...pff.....denk je in eerste instantie,maar de kindjes zijn met liefde gemaakt,en een keus hebben we niet!
ben nu 15 weken zwanger,en geloof me.....het is niet te vergelijken met een zwangerschap van 1 kindje!!!!!!!
voel mij waardeloos en het is erg heftig!!!!!!!!!!!!
toch zijn we blij en geniet per dag!!!!!

Hoi..

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap...

Ook ik ben zwanger van ons derde kindje..we hebben een dochter van bijna 7 en een jongen van net 5 jaar..ze gaan allebei naar school..dus het zal straks allemaal wel weer
even wennen zijn maar we zijn er harstikke blij mee..
Mijn wens voor een 3e werdt steeds groter terwijl me man zoiets had van 2 ben ik harstikke blij mee..Ik heb 2 jaar gelopen met mijn wens wat soms met alle hevigheid omhoog sprong maar rustig gewacht totdat mijn man zover was..Dat was dus afgelopen zomer..en ik was gelijk de eerste maand zwanger...dus ja super blij...(ook super blij dat ik niks heb opgedrongen enzo..maar rustig zijn gevoelens afgewacht had..)
Ben nu bijna 17 weken, voel me gelukkig weer beter dan de eerste weken, buik begint echt goed te groeien en kids leven ontzettend mee...erg leuk...
Nou tot zo ver even..

Groetjes

Hoi hoi,

Ik wilde ook reageren. Ik ben dan niet zwanger van de derde, maar van de vierde.

Dat was bij ons een hele bewuste keuze en we zijn er ook erg blij mee.

Mijn meiden zijn net 6 en net 5 en we hebben een zoontje van net 1. In
januari komt ons volgende zoontje, deze keer weten we wat het word. Dat
is ook wel apart hoor.

Ik wens je heel veel geluk met je zwangerschap. Genieten hoor! Moeder
zijn van 1 of 4 of 6, uiteindelijk red je het wel. Met liefde kom je
een heel eind!!

Groetjes,

Vanessa 27,3 van de vierde

Terug
Bovenaan