Zwanger van de 3e. Wie ook ?

Hoi Allemaal,

Leuk om te horen dat er toch nog een heel stel zijn die zwanger zijn van hun 3e of 4e.
Ik denk ook wel dat het soms zwaar zal gaan worden, maar ja mijn oma had 11 kinderen in de oorlog en een eigen winkel, wie ben ik dan om te zeuren?

Odette, dit kindje was niet gepland, maar wel erg welkom. Ik heb altijd een groot gezin gewild. Na mijn oudste had ik zoiets van, 1 is misschien ook wel leuk ( zware zwangerschap en bevalling ) maar na 2 jaar ging het toch echt weer kriebelen. Bij de jongste was alles heel anders en had ik gelijk zoiets van: er mag er nog wel één bij. ( wat praat ik nu trouwens makkelijk, is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend)

Mijn man vond 2 ook genoeg, maar was toch heel blij toen bleek dat ik zwanger ben.
Voor hem is abortus geen optie en zei dat waar 2 kinderen kunnen eten, kunnen er ook 3 eten. ( wacht maar tot ie straks door 3 wordt wakker gehouden, hi hi )

Benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes Ing

Hallo daar,
Ben zelf ook zwanger van de derde en ben nu 36 weken zwanger.Ik ben er dus bijna,maar het begint nu echt zwaar te worden.Heb een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3.Wat de derde wordt weten we nog niet??Ik vind het wel weer superspannend en van mij is het nu ook mooi geweest.Ik ben erg moe heb weinig fut om iets te doen lig bijna de hele dag op de bank.
Maar goed wat ik al eerder las mijn oudste gaat naar school en moet dus ieder dag een paar keer op en neer .Wat wel erg leuk is dat de kinderen echt besef hebben dat ze een broertje of zusje krijgen en vaak aan mijn buik zitten en het al helemaal zien zitten om de fles te geven.
Wat ik wel heb wij hebben bewust gekozen voor de derde maar soms vind ik het wel moeilijk om te bedenken hoe ik straks alles ga doen met de klein en de andere 2 naar school brengen van de oudste?Wat doe ik dan met de baby?Lopen is net te ver....
Hebben jullie dat ook?
Nou veel succes allemaal met jullie zwangerschap....

Groetjes novemberkindje

Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Ook ik ben zwanger van ons 3e kindje! Het was voor ons  onverwacht (mijn man liet zichzelf op maandag sterreliseren en op dinsdag hoorden wij dat ik al 3 maanden zwanger was!!!) maar we zijn er nu aan gewend en zijn ook heel erg blij hoor, al vind ik het nu nog steeds vaak onwerkelijk allemaal. Het is dat ik de kleine voel bewegen, anders geloofde ik het nu nog steeds niet omdat ik ook gewoon ongi wordt elke maand.
Mijn man vind het gelukkig  leuk en de kids zijn ook helemaal enthousiast!!! over 2 weken krijgen we de 20 weken echo en dan hopen we te weten of we een jongen of een meisje krijgen. Nu hebben we 2 jongens, de oudste is 6 jaar en de jongste 3 jaar.

groetjes en geniet van je zwangerschap!!!!

hi
ook ik ben zwanger van ons derde wondertje!
geheel onverwachts dat wel, maar zeer gewenst!
wij hebben twee meiden, van bijna 4 jaar en 4 maanden.
tussen deze zwangerschappen heb ik een bbz gehad en is er 1eileider verwijderd.
vond het dus al super dat ik na 1,5 jaar eindelijk weer zwanger was.
na mijn bevalling van juni j.l. hebben we besloten om na 2 maanden   maar te zien hoe het zou lopen... nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn!!!!!!!!!!!!!
het was wel even schrikken hoor, zit straks maar een jaar tussen de jongste twee!
we zien het allemaal wel, ben wel super happy!
en de zw. kleding kan weer van zolder...

groetjes Ruby

Hey Meiden,

Ook ik ben zwanger van de 3e, we hebben al 2 meiden van 3 en 2. Deze zwangerschap is echt zwaar ik heb al vanaf 12 weken bekkeninstabiliteit. Je hoort me absoluut niet klagen want ik ben echt blij met dit wondertje in mijn buik. Ik heb voor zede zwangerschap 4 miskramen gehad dus je begrijpt dat ik echt blij ben dat deze zwangerschap wel goed gaat. ik ben nu 28 weken zwanger en nu zit mijn buik toch echt in de weg.

Iedereen een fijne zwangerschap!!

x Daantje

He daantje
Wij zitten in hetzelfde schuitje!
Mijn kindjes zijn 4&2!
En ik heb er ook last van,vanaf vroeg in de zwangerschap!
Pittig he?
Grtz An

Terug
Bovenaan