Zwanger van de 3e

hoi hoi
ik ben bianca en ben 21 weken zwanger van ons 4e kindje..
ik heb 2 dochters en een zoontje...
de meiden zijn als de kleine geboren word 7 en 10 jaar en mijn zoontje word dan bijna 5 dus ze zitten alle 3 al op de basisschool denk dat ik daar t geluk mee heb omdat ik dan alle tijd voor de kleine heb...
de school is hier zowat om de hoek dus ga gewoon lopen met de kleine in de kinderwagen
en mocht t weer t echt niet toelaten dan nemen de meiden hun broertje mee naar school dus wat betreft is t wel gemakkelijk.
we weten helaas nog niet wat de 4e word omdat de arts in t zkh het niet goed genoeg kon zien maar t maakt niet als t maar gezond is en we toch allebei de geslachten al hebben maar voor ons zoontje zou t leuk zijn als dr een jongen bij komt hihihi...
maarja je hebt t niet voor t zeggen he dus we wachten wel af.
wil nog wel een pretecho laten maken tegen die tijd en mischien dat we t dan wel weten en anders merken we t wel als hij/zij geboren word
veel succes allemaal met jullie zwangerschap en houden jullie me op de hoogte??
voor degene die mijn msn adres wil is die=bibilove76@hotmail.com
leuk om elkaar op de hoogte te houden en een beetje correspondentie is ook niet verkeerd toch!!
groetjes bianca
21 wk zwanger 4e kindje

hoii

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen

ik ben petra 38 jaar en ik ben  7 weken terug bevallen van een   gezonde en mooie dochter Anica 28-04-2006

zij is ook mijn derde en de 2 oudste zijn al 18 en 15 jaar .

ik zou nooit en heb ook nooit gedaan mijn kind alleen in huis laten er kan van alles gebeuren ,heb er al moeite mee als ik in de flat post ga halen en neem haar dan zelfs mee naar beneden .

maar ff over het vervoeren van de kleintjes   ik ben ook gastouder en doe het werk al 13 jaar en heb heel wat kleintjes gehad en soms 4 tegelijk waarvan 1 dan naar school moest .
ik   ging met 4 lopen 2 in de fietskar van de ouders 1 lopend en kleinste in de draagzak
als ik er 3 had   dan 1 voor op 1 achterop en kleinste weer in de draagzak .

dat werkte prima en die kleintjes vinden dat ook nog eens heerlijk zo dicht tegen je aan .

ik ga zo ff winkelen en neem dan ook me dochter voor het eerst straks in de draagzak mee .. want bij hema is uit verkoop van kleertjes voor de kleine 3 dingen halen is 70%korting     dus dat scheeld veel .

ook had ik zelf vroeger een zitje op de kinderwagen ook makkelijk maar nu hoorde ik van iemand dat dat ineens niet meer mag raar!!! want het is echt handig .

of een tweeling wagen is een oplossing   .

groetjes en liefs petra (moet gaan anica huilt en wil eten   )

halo allemaal,
ik ben 30 en ook zwanger van de derde, ongeveer 6 1/2 weken en ik heb nog nergens last van , bij de eerste 2 was ik meteen zwak ziek en misselijk, hadden jullie dat ook??
Ik heb 2 meiden van 3 1/2 en 19 mnd. en ik ben heel blij, het was onze wens om er drie te krijgen.Ik wet nog niet hoe wij het allemaal gaan doen, in september gaan we verhuizen naar een grotere woning, maar hoe ik het ga doen met kresj en school enz. daar ben ik nu hard mee bezig om dat uit te zoeken, er is overal mettertijd wel een oplossing voor.
Mijn kindjes heb ik het nog niet verleld maar dat doe ik als ik een buik krijg, de jongste begrijpt er dan waarschijnlijk nog niks van.
Iedereen veel succes in ieder geval,
groetjes Noza

Terug
Bovenaan