Zwanger van de 3e

Ik ben ook zwanger v.d. derde. De oudste is van november 2006 en de middelste - nu jongste - is van april 2008. Ik ben zelf half december uitgerekend. Wij ontlopen elkaar dus niet veel.
Ik schat zo in dat de oudste tegen die tijd helemaal zindelijk is (nu overdag en met middagdut, maar poepen vindt ze nog eng op WC), de jongste kan al bijna zelfstandig lopen en trappen op en straks ook af.
Het zal vast druk worden, maar ik zie dat die twee meiden ook echt naar mekaar toe trekken. Toen ik de jongste borstvoeding gaf, had ik de oudste bij mij opgesloten op de kamer. Ze was heel lief en kon ook spelen en gelukkig duurde de voedingen niet zo lang, maar straks kunnen ze meer samen. Nadeel is wel dat de oudste inmiddels de deuren zelf kan open maken, maar dat de jongste dan in de gaten gehouden moet worden i.v.m. trappen en evt. andere gekke toeren. Oudste is wel heel braaf, maar we zullen het moeten zien.
Ik vond het wel makkelijker om de jongste af en toe te laten huilen, omdat ik nu eenmaal bezig was met de oudste. Ik verwacht dat dat zometeen ook zo gaat. Verder kan ik ze straks tegelijkertijd douchen en zitten ze behoorlijk in hetzelfde ritme, dus dat scheelt tijd.
Hoewel je de band vanaf 0 al begint op te bouwen, denk ik wel dat het makkelijker is als de derde 1 jaar is en weer gewoon kan meeeten, op de fiets kan, noem maar op.
Verder is denk ik ons voordeel dat we juist nog geen kinderen op school hebben in het begin. Ze gaan wel straks alledrie naar de crèche.

Ook gefeliciteerd natuurlijk. Verder veel plezier.

Groetjes,
Tamar

Annemarie, wat bizar dat kinderen een zwangerschap aanvoelen he?! Mijn oudste zoon zei het ook. En toen wisten we het zelf nog niet eens!! Was 3 dagen voor mijn nod en hij keek naar mijn buik en zei; hey mama, heb jij een baby in je buik???? Vond dat zo bijzonder.
Groetjes Tara

Hoi Tara,
Raar ja, dat je kind ineens zegt dat je een baby in de buik hebt, terwijl je het er niet met ze over gehad hebt. En in jullie geval wisten jullie het zelf nog niet eens (wat betekent nod trouwens?). Maar ik ben ervan overtuigd dat kinderen meer aanvoelen (en misschien zelfs wel zien) dan wij. Hun sensoren zijn nog niet zo vertroebeld als die van ons.

Hoi Tamar,
Onze kids zijn idd even oud, wat grappig!
Ik ga er ook maar vanuit dat we een erg druk jaar krijgen als de derde er is. Maar zodra ze gewoon met de pot mee gaan eten en en in het ritme van de andere meiden zit, wordt het weer een stuk makkelijker.
En omdat we nog geen kids op school hebben, hebben we ook nog geen gesleep met kinderen heen en weer. In en uit bed en op tijd zijn. Dat scheelt natuurlijk ook een stuk.
Ach ja, het komt zoals het komt, niet dan? En ik heb er weer het volste vertrouwen in dat het wel weer goed gaat komen. Als we maar rustig blijven  en ons gevoel blijven volgen!

Ik lees trouwens dat mensen zitten te wachten op een forum voor januari mama's. Maar ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt. Waar kan ik dat vinden?

Groetjes Annemarie

Hoi Tara,
Raar ja, dat je kind ineens zegt dat je een baby in de buik hebt, terwijl je het er niet met ze over gehad hebt. En in jullie geval wisten jullie het zelf nog niet eens (wat betekent nod trouwens?). Maar ik ben ervan overtuigd dat kinderen meer aanvoelen (en misschien zelfs wel zien) dan wij. Hun sensoren zijn nog niet zo vertroebeld als die van ons.

Hoi Tamar,
Onze kids zijn idd even oud, wat grappig!
Ik ga er ook maar vanuit dat we een erg druk jaar krijgen als de derde er is. Maar zodra ze gewoon met de pot mee gaan eten en en in het ritme van de andere meiden zit, wordt het weer een stuk makkelijker.
En omdat we nog geen kids op school hebben, hebben we ook nog geen gesleep met kinderen heen en weer. In en uit bed en op tijd zijn. Dat scheelt natuurlijk ook een stuk.
Ach ja, het komt zoals het komt, niet dan? En ik heb er weer het volste vertrouwen in dat het wel weer goed gaat komen. Als we maar rustig blijven  en ons gevoel blijven volgen!

Ik lees trouwens dat mensen zitten te wachten op een forum voor januari mama's. Maar ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt. Waar kan ik dat vinden?

Groetjes Annemarie

Hihi, ik wist ook niet wat nod betekende totdat ik wat meer op dit forum zat: nod= niet-ongesteld-dag: de dag dat je normaal zou verwachten dat je weer ongesteld zou worden, maar hoopt dat dat nu niet gebeurt omdat je hoopt zwanger te zijn...

Groet,
Tamar

Hai   Taralientje

Mijn zoontje precies hetzelfde hij lag naast me mama je heb een baby
in je buik, ik zei nee hoor, hij zei ja echt waar.

bleef door me heen spoken 3 dgn erna getest en ja hoor zwanger van de 4e.

lieffffffffff he

groetjes 4 kidz

Terug
Bovenaan