Hoi,hoi
Ben een tijdje hier geweest, maar ben weer terug van weg geweest.Zag jouw berichtje en dacht ik moet reageren, zo herkenbaar.
In onze omgeving ook dezelfde soort reacties....de ergste vond ik wel toen ik in april een miskraam had, en mijn schoonstiefmoeder (zelf nooit kinderen gehad) zei, is maar goed dat het mis ging, je kunt er nog niet eens 2 opvoeden.
Inderdaad de standaard opmerkingen, je hebt al 2 gezonde kids en van ieder geslacht 1, je hebt zware zwangerschappen gehad, je vraagt er om als het nu mis gaat. Blabla.
Merk ook dat ik voorzichtiger ben in het vertellen.
Stom eigenlijk.....inderdaad is het jullie en ook de onze eigen keuze, en laat de rest maar denken wat ie wel.Hoe moeilijk het ook is....Moet zeggen dat het me steeds beter afgaat.
Ik bemerk dat ik soms ga twijfelen over sommige dingen hoe aan te pakken met 3, bv borstvoeding, dat bij de andere 2 slecht liep. Als ik met andere bekenden spreek, die inmiddels ook moeder zijn bespreek, is het al gauw voor jou is alles al bekend wat je hebt er al 2. Ja en dus? Mag ik geen onzekerheden hebben?
Wens je succes en geniet van deze "laatste" keer.
Liefs Yes976