zwanger van de derde: waar ben ik eigenlijk aan begonnen??

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben (zeer gewenst) zwanger van de derde maar toch denk ik ook regelmatig: waar ben ik aan begonnen... Ik heb twee zoontjes van 6 en 4 jaar en dat is eigenlijk al behoorlijk intensief. Zeker nu (3o weken zwanger) ben ik behoorlijk vaak heel geirriteerd op ze (door vermoeidheid, hormonen) en kan ik maar weinig van ze hebben. Vaak denk ik ook dat het  eigenlijk al zo compleet is nu.
Nu ja, misschien zijn er meer die dit gevoel herkennen.Ben er wel super gelukkig mee, zeker nu het zo dichtbij komt (kamertje  inrichten zijn,en krijg ook echt al nesteldrang) maar aan de andere kant....

hoor graag jullie reactie!

Hoi Babette,

ik herken je verhaal. mijn zoontjes zijn ook zes (vrijdag zeven) en vier jaar en ik ben 1 juni uitgeteld van de derde. Ik heb het nu rustig in huis, omdat ze allebei op school zitten. Dat zal straks wel anders zijn met de baby erbij. Zo aan het einde van de zwangerschap kan ik helaas wat minder hebben. ik wil alles keurig hebben en hun gooien alles overhoop (ze zijn nu in de schuur aan het zagen en timmeren). Nog een paar weekjes en dan zal ik zine hoe het gaat.

Groetjes van Marloes

Hoi

Ook hier heb ik dat gevoel nog van waar ben ik aan begonnen.Vooral nu de kinderen(5 en 7 jaar) veel vrij zijn van school.Het geduld is heel ver te zoeken.
Maar we wachten nog maar eventjes en dan zullen we zien hoe het gaat als er weer zo'n klein hummeltje in huis is.
Het huis of in ieder geval de slaapkamers netjes houden is al een probleem.
Nesteldrang is zo wel heel vervelend.

Succes Jes

hoi hoi
weet je als je zo tegen het eind loppt heb je dat denk ik allemaal wel dat je geiriteerd bent.ook in het begin is dit gevoel niet vreemd.maar kan je vertellen dat het gevoel snel verdwijnt zo snel als de kleine geboren is.
zelf ben ik nu zwanger van de zesde maar het gevoel wat jij beschrijft heb ik heel erg gehad bij de 4 en 5e.
veel succes met de laatste loodjes en het komt alemaal wel goed hoor.
liefs sil

Hoi,
Ook hier de derde op komst..nog dikke 7 weken te gaan..
Nu met die vrije dagen vind ik het ook zwaarder hoor..
Ik hoor mezelf ook regelmatig mopperen..omdat ik alles schoonmaak en opruim, en zij weer net zo hard rommel maken, en voetstappen en spetters door het hele huis..
Daar word ik ook kribbig van, of als ze niet meewerken, of opschieten als het moet. Ik ben nu ook niet meer zo vlug he!! hahah
Ze zijn 7,5 en 4,5..volgende week weer school, en dat scheelt.
Als de kleine komt zijn ze ook thuis ivm zomervakantie..leuk, maar ws vermoeiend. Besteed ze wel eens een keer uit aan zus, of oma hoor.. Voor hen ook lekker denk ik!!
Achja, het ritme komt vanzelf weer!!
Doe rustig aan..alles valt vast weer op zijn plekje straks.
En geniet samen van de kleine kruimel!!
Lijkt mij heerlijk!
Groet R

Heel herkenbaar!! Ik heb soms echt het gevoel dat ik het straks allemaal niet meer krijg geregeld. Mijn twee knullen zijn nu net 3 en bijna 5. Ik ben een week na de verjaardag van de oudste uitgerekend. Ben nu 33 weken zwanger. Maar ik laat het op me afkomen. De oudste heeft ook BSO in de vakantie en de jongste (dan de middelste) gaat in de grote vakantie ook naar het KDV. Heb ik iig 3 dagen per week met de kleine!

Succes, Ruma

hai ruma en rw72,

kennen jullie mij nog bonus. ben nu ook heel erg pril zwanger eindelijk... begin het langzaam te geloven vindt het nog erg eng allemaal dat er in mijn buik een wezentje zit.morgen naar de huisarts. mijn laatste nod was 13 april weten jullie in welke week ik zit??
jullie suc-6 met de laatste loodjes ik moet er nog heel wat .

groetjes

.... waar je aan bent begonnen, aan het mooiste wonder op de wereld, dat jij nog een keer mag beleven.....

Maar ik snap je helemaal hoor, soms is de weg er naartoe een beetje zwaar.

Miep
(ondertussen al weer trotse moeder van vier kids)

Terug
Bovenaan