zwanger van de derde: waar ben ik eigenlijk aan begonnen??

Hoi, inderdaad.......het is het mooiste wat er is! Vergeet ook niet Babette, dat het je 3e is en dat je al heel veel weet. Je hebt immers ervaring met je 2 anderen kinderen. Echt...een 3e gaat veel makkelijker en je bent veel sneller in het ritme. Ik weet het zeker, zodra je kindje er is komt het allemaal goed!
Groetjes Anne (mama van 3)

Hoi,
Ik ben ook moeder van drie kids en geloof me, die derde doe je er gewoon bij. Je weet al zoveel en verzorging van een baby is routine. Mijn ervaring is juist dat elke keer dat er weer een kindje bijkomt het genieten meer op de voorgrond komt. De eerste is het zwaarst want alles is nieuw, ook de ervaring om moeder te worden en 24 per dag oproepbaar te zijn. De tweede gaat al makkelijker alleen het verdelen van de aandacht en in het goede ritme komen vergt dan wat moeite. Al die dingen heb je bij een derde niet. Ook de verschillende huiltjes van een baby herken je veel eerder.
Het enigste wat met drie zwaarder is, vind ik, is het extra huishoudelijke werk. Is net weer een tikje meer. Ik krijg over een tijdje mijn vierde kindje en maak me absoluut geen zorgen. Ik zie wel hoe het komt en hoe het gaat.
Ivy

Hoi, wij hebben sinds oktober ons derde kindje, en ik vond dat je de draad direct weer oppakt met zo'n kleine spruit. We hebben er bewust voor gekozen om te gaan voor ons derde kindje , als onze toen t\jongste bijna naar de basisschool ging, en het geluk was met ons, Iris werd 4, en ik zwanger Ik vind het juist heel erg leuk dat de oudste 2 het zo goed begrijpen allemaal, je kunt ze alles uitleggen, en erbij betrekken. Wel moet ik zeggen dat eerst nee, nee was, en dat je nu veel meer uitleg moet geven.haha. Maarja, als dat alles is.......... In het huishouden merk je het inderdaad wel, maar daar wen je snel aan. Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap, en geniet ervan. Wendy  

Hoi bonus..
Ja ik ken je naam nog wel hoor..
Leuk dat je nu ook zwanger bent..
Je zit nu ws in je zesde week??
Geteld vanaf 13 april toch??
Dan zou je vrijdag as zes weken zijn..
Spannend he??
Ja, hier schiet het al lekker op, en ik ben al lekker thuis.
Ga zo even naar de stad, wil nog accesoires kopen voor het kamertje, en de kids zijn naar school, en oma haalt ze voor de lunch lekker op, dus ik heb de tijd.
Groet en succes!! R

Terug
Bovenaan