Zwanger van de eerste, aantal vraagjes over wat te regelen?

Ik maak wel gebruik van gastouderbureau alleen zijn in mijn geval de gastouders mij ouders...maar goed, je moet een afspraak maken met een gastouderbureau bij jou uit de regio, en diegene komt bij je langs en legt je echt alles uit, ook wordt gastouderbureau weer bekostigd door de belasting !

VK mag je pas heen als je rond 9 weken bent (tenminste hier) dus je zou nog ff kunnen wachten met bellen

Succes met alles !

Hoi bloemetje22, Gefeliciteerd!

Als je inderdaad eerst je verloskundige belt voor een afspraak kan je gelijk vragen wie je allemaal nog meer kan/moet bellen.  Waarschijnlijk ook een kraambureau en evt. later zwangerschapsgym ofzo. Over gastouders weet ik weinig, maar wellicht kunnen ze je daar ook meer over vertellen in je eerste gesprek. Ik ging bij mijn eerste zwangerschap ook met een hoofd vol vragen naar het eerste gesprek, en ik  kreeg overal antwoord op.  

Succes

Liefs, Pamma

Dames, dank jullie.
Weer stukje wijzer geworden,
ik ga vandaag vk bellen voor afspraak.
en gastouder bureau ga ik ook eens zoeken,
via waar kan je kraamzorg regelen?
maar moet je daarmee niet wachten tot je weet of je thuis of in ziekenhuis bevalt?
of heb je daar zowiezo recht op(sorry dames, woon nog maar 2 jaar in nl,weet er hier dus erg weinig van).

Het is wel erg spannend hoor. hihi.

liefs

Hi bloemetje,

is niet erg joh...
Kraamzorg kun je (nu al) bij je verzekering regelen. Vaak hebben ze een speciaal telefoonnummer waar je eea kan regelen of het kan via de website. Misschien ken je iemand uit je omgeving die ervaring heeft met een goed kraambureau?

Succes en geniet ervan!

Terug
Bovenaan