[quote quote=10476415]Ik had die zorgen nu bij de derde zwangerschap. Ik heb twee zwangerschappen gehad (jongen en meisje) waarbij ik met 5 weken steevast begon over te geven en uiteindelijk met HG in het ziekenhuis opgenomen werd door uitdroging. Dus toen ik bij deze derde zwangerschap positief testte, was ik aan het wachten op week 5 en het overgeven, omdat HG grote kans heeft om iedere zwangerschap terug te komen als je dat bij je eerste al gehad hebt… Maar dat kwam niet! Medicatie ingeslagen tot en met, wegens voorgeschiedenis, maar uiteindelijk niet nodig gehad. Heb in week 7 / 8 / 9 wel misselijkheid ervaren, maar dat was heel goed onder controle te houden. Ik snapte er niks van en heb ook heel lang gedacht: gaat dit wel goed. Met elke controle en elke echo (wij hebben extra groeiecho’s omdat ik mini kinderen maak) is alles goed, de baby wordt volledig goedgekeurd en is MEGA beweeglijk. Juist in het derde trimester veel meer klachten en zit nu echt te wachten tot het eindelijk afgelopen is en ik mag bevallen (inmiddels 37 weken gepasseerd), zodat ik van al het gedoe af ben en we van de baby kunnen gaan genieten. ?[/quote]
Jeetje, wat heftig die 2x HG. Van dichtbij meegemaakt bij een vriendin, dat was geen pretje. Ik hoop dat je heel snel mag genieten van je kleine hummeltje!