Zwanger van de tweede

Hoihoi, mag ik vragen hoeveel tijd er tussen jullie eerste en nu tweede kindje zit?
Ik heb een dochter van nu 7 maanden en kom er deze week achter weer zwanger te zijn. Vind het best beangstigend omdat het toch best snel is. ( wel bewust geen anticonceptie geslikt na bevalling omdat het bij de eerste twee jaar duurde) ondanks dat het super fijn ia dar het nu zo snel lukt. Ben ik er ook een beetje van geschrokken en vind ik het heel snel achter elkaar. Mogelijk moet ik nog aan het idee wennen. Nu ook pas 5 weken zwanger. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren en Mogelijk zelf meegemaakt hebben.

[quote quote=10476605]Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wel heel herkenbaar! Ik ben er 2,5 week geleden achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e en durf het ook nog niet echt te geloven. Ben de hele dag erg moe maar verder helemaal geen kwaaltjes. Gelukkig de 19e de eerste afspraak staan en hopelijk zien we dan een kloppend hartje en durf ik er ook meer vertrouwen in te krijgen. Ondanks dat we het al een keer hebben mee gemaakt is het toch weer net zo spannend ?[/quote]

Dankjewel! ? Jij ook gefeliciteerd met jouw zwangerschap! 
Ik kijk ook enorm uit naar de eerste echo! Kan het nog steeds niet echt geloven haha. Heb ook eigenlijk geen kwaaltjes, op af en toe een steekje na. Het blijft inderdaad spannend, ook al is het de tweede keer :) gelukkig mag jij al bijna voor de echo! 

[quote quote=10477865]Hoihoi, mag ik vragen hoeveel tijd er tussen jullie eerste en nu tweede kindje zit? Ik heb een dochter van nu 7 maanden en kom er deze week achter weer zwanger te zijn. Vind het best beangstigend omdat het toch best snel is. ( wel bewust geen anticonceptie geslikt na bevalling omdat het bij de eerste twee jaar duurde) ondanks dat het super fijn ia dar het nu zo snel lukt. Ben ik er ook een beetje van geschrokken en vind ik het heel snel achter elkaar. Mogelijk moet ik nog aan het idee wennen. Nu ook pas 5 weken zwanger. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren en Mogelijk zelf meegemaakt hebben.[/quote]
Hoi! 
Bij ons zit er wat meer tijd tussen, tegen de tijd dat ik uitgerekend ben is mijn zoontje 2,5. Ik maak dus niet mee wat jij nu meemaakt maar ik heb dit wel van dichtbij meegemaakt in de familie. Kan me goed voorstellen dat je toch even hier aan moet wennen! Dat is ook helemaal niet gek maar ik vind het wel erg mooi voor je dat het nu snel gelukt is gezien het met je dochter 2 jaar duurde! 

[quote quote=10476771]Herkenbaar hoor.Ik ben nu rond de 6 week en kan het ook nog steeds niet geloven.. als je straks een echo gehad hebt wordt het steeds meer realiteit[/quote]
Gefeliciteerd!! 
Zo is het ook echt inderdaad, nu je nog niks voelt en ziet is die echo straks echt heel fijn ☺️

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 7 maanden is vrij snel, maar dat hoor je zeker wel vaker hoor :). Ik ben ook zwanger van de tweede. Ons zoontje wordt in oktober 2. Er zal precies 2,5 jaar tussen zitten. Voor ons perfect, maar sommigen vinden dat weer te veel tijd er tussen. De kleintjes zullen bij jou straks veel aan elkaar hebben ? Lekker genieten van je zwangerschap!

Hee allemaal,

Gefeliciteerd met jullie 2e wonder! Ik kom er net achter dat ik na 18 rondes zwanger ben van onze nr 2! Onze zoon wordt in oktober 3. Ik ben flink aan het stuiteren, ookal is het nog pril!
Had al een week kramp in mijn buik en mn hoofd wist het gewoon.

Terug
Bovenaan