zwanger van de tweede

A

Anoniem

Guest
hallo mijn naam is cindy en ben de trotse moeder van mn 2 jarig dochterje bente.
afgelopen zaterdag was ik een week over tijd en heb ik een test gedaan en die was positief. we zijn er dolblij mee en vinden het vooral leuk voor bente dat ze er een broertje of zusje bij krijgt. volgens de telling zal ik in oktober moeten bevallen. groetjes cindy

Hoi Mama Cindy,

Van harte gefeliciteerd en welkom op het forum!
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Mamamski,
24 wk

hoi Cindy en de anderen ook,

Ik ben ook een nieuw lid. Ik ben uitgerekend op 23 september. Dit is voor mij ook mijn tweede kindje. Mijn eerste is inmiddels 18 maamaanden oud. Ik ben vandaag voor de eerste keer naar de verloskundige geweest. Ik moet volgende week voor de termijn echo. Het gaat wel heel goed met me, maar het enige waar ik heel veel last van heb is dat ik de hele dag misselijk ben. Dit vind ik wel heel vervelend. Wie van jullie heeft daar ook last van?

José

Gefeliciteerd allemaal. Wat is het leuk he!! Ik ben ook net zwanger, 5 weken, en ben uitgerekend op 22 oktober!! Ik ben wel erg zenuwachtig omdat ik 3 maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. De kans is natuurlijk heeeeel klein op herhaling maar toch!!! Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden aangezien we zo dicht bij elkaar zitten.

Veel groetjes, Fenna. doeiiii

Hallo allemaal,

Ik ben Alice moeder van een dochter Emma van bijna 3 (5 april 2004)!
Ik was woensdag 14 februari drie dagen over tijd en heb getest, huh....ZWANGER???? dat had ik zeker niet verwacht, maar  ben er heel erg blij mee, zo had ik voor mijn vriend nog een leuk valentijns kado ha,ha! We waren beiden heel verbaasd omdat we op Emma lang hebben moeten wachten, en nu was ik net een paar maandjes geleden met de pil gestopt! Ik voel me geweldig en kan niet wachten om het te gaan vertellen! Ook ik heb krampen in mijn onderbuik en steken in mijn bekken, het is heel normaal, ik had het bij Emma ook!

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan