zwanger van de tweede

Hoi Cindy en alle anderen.

Ik heb gisteren een test gedaan en ook  ik ben zwanger van de tweede.  Wij zijn  er echt heel blij mee. Het is wel heel snel gegaan en ik had het nog lang niet verwacht. Bij de eerste duurde het drie jaar en nu maar twee maanden voor dat ik zwanger was.  Mijn dochter is 16 januari   een jaar geworden. En rond 21 oktober krijgt ze dus een broertje of zusje. ik  ben ook erg blij voor haar, want ze vind het erg leuk om met kleine baby's te spelen vooral op de creche. Alhoewel dit wel anders is natuurlijk Nu krijgt ze straks thuis niet alle aandacht meer. Maar dat komt vast wel goed.  
Ik hoop  dat we nog veel van elkaar horen. Lijkt mij erg leuk. En dat alles goed gaat bij iedereen.

Groetjes Patricia

Hallo mama Cindy,

Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap!! leuk voor je hoor.
Ik ben zelf op dit moment ook zwanger van mijn 2e.

Ik heb een jongen van 2 1/2 en onze 2e wordt rond 12 oktober verwacht.
Het is nog erg pril, en ik heb sinds donderdag ook iets wat bloedverlies, maak me dus best een beetje zorgen...

Het is nog niet echt erg, heb ook geen buikpijn maar het zit me niet lekker moet ik je zeggen..Ik ga morgen maar even bellen naar de vk.

wie weet spreken we elkaar nog eens op dit forum, lijkt me leuk!

groetjes suus

Jose,

Ik ken de verhalen van misselijkheid wel, heb er zelf op dit moment nog geen last van, ben ook pas 6 weken zwanger..

Maar er bestaan tabletjes voor, die je op recept van je huisarts kan krijgen. Het heet emesafene en die schijnen goed voor de misselijkheid te kunnen helpen. Misschien een ideetje voor je.

Suus

gefeliciteerd allemaal!
Ikzelf ook zwanger van de tweede, mijn dochter wordt volgende week 1 jaar en ik ben nu 33 weken zwanger van nog een dochter!
hoewel de eerste zwangerschap vlekkeloos verliep (gewoon volgens de boekjes met de standaard kwaaltjes en vermoeidheid) heb ik bij deze echt alles al op mn bord gehad, maar het is gelukkig nog maar eventjes en een derde komt er voorlopig maar niet :) (wat mij en mn man betreft komt die er zelfs helemaal niet, maar je weet maar nooit of we nog van gedachte veranderen en het toch nog een keer willen proberen?)
succes allemaal (sterkte vindt ik zo negatief klinken) en geniet lekker van het wij-zijn
Groetjes Liesbeth
Mama van Arwen (volgende week 1 jaar!!!) en 33,1 wk zwanger

Terug
Bovenaan