zwanger van de tweede

A

Anoniem

Guest
zijn er nog meer zwangere aanwezig die al een kindje hebben??????

Ja  hoor, er zijn er heel veel vrouwen die al 1 of meer kindjes hebben.

We hebben al een dochter Laura gebooren 22 december 2005.
Nu ben ik in verwachting van onze 2de, uitgerekend op 1.november.
Ik ben dus nu al beetje aan het aftelen.

Groetjes Boontje

hm ja kan ik me voorstellen. je bent ook vrij snel weer zwanger geworden?! hoe waren de reacties, ik kreeg regelmatig commentaar dat t te kort op elkaar is. en zou het waar zijn dat een tweede bevalling sneller gaat als de eerste? groetjes

ow nee t valt wel mee er zit bijna 2 jaar tussen ff verkeerd gekeken sorry!!!!

hallo

ook ik ben zwanger van de tweede en ben 17 januari uitgerekend
mijn dochtertje word 3 november alweer 4 jaar

groetjes moeder22   25wk 4 dg

Hoi

Ik ben ook zwanger van de tweede mijn dochtertje wordt 4 november 3 jaar.
Ik ben nu 27 februari uitgerekend en ja ik hoop dat de bevalling van een tweede sneller gaat de eerste duurde namelijk 29 uur.

Gr lique

Hoi!

Alle zwangeren; van harte gefeliciteerd!!

Ook ik ben zwanger van nummertje twee; onze dochter Isis is geboren op 5 september vorig jaar, en ik ben nu uitgerekend op 9 april 2008. Mijn eerste bevalling ging behoorlijk vlot (nadat mijn vliezen spontaan gebroken waren kwamen de eerste weeën op gang, 8 uur daarna had ik volledige ontsluiting en na 21 minuten persen was mevrouwtje er!). Ik heb dan ook het advies gekregen om deze keer direct als het rommelt te bellen, want een tweede bevalling schijnt inderdaad vaak (maar niet altijd!) sneller te gaan. De exacte woorden van de vk waren: "bel maar op tijd, want de tweede zou wel eens gelanceerd kunnen worden!". Lijkt me enigszins overdreven, haha .

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006) en  (april 2008...)

Hey hey.

Ook ik ben zwanger van onze 2e wonder.
Onze dochter word eind maart 4. Zij gaat net naar de kleuterschool als haar broertje of zusje geboren word want ik ben 1 mei uitgerekend. Erg spannend allemaal weer en heb er erg veel zin in.
Ook de bevalling van onze dochter ging heeeel snel en we moeten ook bij de eerste wee al bellen....haha (als ik al niet in het ziekenhuis lig). Onze dochter is nl. thuis geboren en woog 2200 gram. Ze is thuis gebleven maar dit had, achteraf, eigenlijk niet mogen gebeuren. Nou krijg ik met 36 weken een echo om te zien hoe groot deze baby is en anders moet ik naar het ziekenhuis.....Tja wat moet dat moet, maar of ik daar nou om sta te springen.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan