zwanger van de tweede

ik ben ook zwanger van de tweede. In maart 2006 is onze dochter geboren en in mei 2008 beval ik als alles goed gaat van nummer 2. Wat mij betreft net een mooi leeftijdsverschil, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

groetjes, Ellen

hoihoi, ik heb een zoontje die word eind deze maand 3, en ben nu 24 weken zwanger van de 2e.

groetjes & liefs linda

Hoi!

Ook ik ben zwanger van ons tweede kindje. Ons eerste kindje, een jongetje, is van 6-10-2005, dus nu net 2 jaar.
16 Februari ben ik uitgerekend van ons 2e kindje, een meisje deze keer!

hoi!!
Jazeker ik heb ook al een dochtertje.. Haar naam is Veerle en zij is al drie jaar. Als de baby geboren is dan is zij vier jaar.. Ideaal!! Zij gaat naar school en ik heb mijn handen vrij voor mijn baby'tje..
Als de bevalling maar niet zo als de eerste is

Groetjes Therablondi

Hier ook een zwangere, van ons 3e kindje de eerste is op 12 mei 2001 geboren een zoon en de tweede is op 18 augustus 2004 (ook een zoon)  en ons 3e kindje wordt 27 maart 2008 verwacht... spannend hoor
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van, het is in het begin wel wennen met 2 kids maar het gaat allemaal vanzelf, je wordt in ieder geval wel makkelijker vind ik.

groetjes, Oelie

Ja hoor hier nog 1. Ik heb een zoon die wordt in december alweer 4 jaar, 12 januari ben ik uitgerekend van de 2e.

Zijn er ook vrouwen bij die al een ouder kind (of kinderen hebben)? Mijn zoon is al 11 jaar. Deze zwangerschap was dan ook niet helemaal volgens de planning hoewel het natuurlijk heel welkom is

Groetjes, Astrid

Terug
Bovenaan