Zwanger van de tweede!!!!!!!!!!!!!!

Hey Joyce,

wat zielig zeg die waterpokken en dat ze er zoveel last van heeft gehad. Met Senna gaat alles goed. Zijn vijfde tandje komt nu al door en sinds vorige week kan hij kruipen. Zo leuk om te zien, haha! Echt weer een nieuwe fase, maar zoals jij zegt het gaat allemaal veel te snel.

Hoe is het verder met Zoe? en met jou natuurlijk?

xx

Jansske,

Wat leuk dat je zoontje al kan kruipen. Zoë doet echt nog niets hoor. Niet voor of achteruit. hahaha is nog weleven makkelijk maar soms maak ik me wel zorgen of ze niet een beetje achter loopt. MAar ja ieder kindje is natuurlijk weer anders.

Heb je al een idee wat voor kinderwagen je wil kopen? Ik ben er een beetje over aan het fantaseren maar ik weet eigenlijk niet wat handig zal zijn en of Zoë natuurlijk al kan lopen tegen die tijd.

Gr. Joyce

Daar ben ik weer, haha!
Ik koop nog geen kinderwagen, voorlopig in ieder geval. Ik wil gewoon wachten tot ik ongeveer een week of 37 zwanger ben. Dan kijk ik wel of Senna goed kan lopen en of het nodig is. Vind het zonde om nu iets aan te schaffen wat ik misschien niet gebruik.
En jij? Je keuze al gemaakt?

x

Hoi Jansske,

Ik wil ook wachten. In iedere geval totdat de baby er is. Als ik wel wat aparts wil kopen dan zal het een duobuggy zijn en die zijn volgens mij meestal wel op voorraad.

ik vind het ook zonde om iets duurs te gaan kopen voor die paar maanden.

Vanmiddag ga ik een afspraak maken voor een eerst echo. Hopelijk kan ik met 10 weken al tercht. Dan hoef ik nog maar 5 weken te wachten.

gr. Joyce

Hoi dames,

Wat leuk joyce dat je ook zwanger bent!! Gefeliciteerd! Hoever ben je nu?? ik zit nu op de 10 weken en Jasper en z'n broertje of zusje schelen straks 15 maanden!
Wat trouwens een hele handige wagen is is de Phil&teds Wij hebben er ook 1, we gebruiken hem nu al omdat m'n zoontje af en toe bij een oppas is met een zoontje van 18 maanden, dus die moeten ook samen in de wagen. Ik vind hem ideaal, je bent tenminste niet zo idioot breed of lang!!
www.philandteds.com kan je de wagen bekijken.

Wanneer mag je voor de eerste echo?? ik heb er al 1 met 7,5 week gehad (ivm de miskraam die ik hiervoor heb gehad) En alles was gelukkig goed, mooi kloppend hartje. Woensdagmogen we weer!!

Liefs Jen

Hoi Jen,

Het is atuurlijk niet leuk dat je een miskraam hebt gehad maar het is wel fijn dat je deze keer vrog een echo hebt gehad. Geeft toch net wat meer zekerheid. En deze week weer een echo. Super zeg. Hoe voel je je?

Ik ben nu 6 weken zwanger. Mijn dochter en de baby schelen straks 1 jaar en 5 maanden.

Ik voel me verder heel erg goed. Ben niet moe, geen gespannen borsten, niet misselijk. Helemaal niets. Dat maakt me wel onzeker hoor. Ik heb mijn eerste echo pas 23 juli dus ik moet nog  5 weken wachten. Ook deze keer vind ik het wachten super lang duren.

Wanneer heb je het je familie verteld? Wij houden het deze keer geheim tot na de eerste echo.

Gr. Joyce

Ps. Ik zal zeker even de kinderwagen bekijken.

Heey Joyce,

spannend hoor die eerste echo. Maar wat duurt dat nog lang zeg! Heb jij een regelmatige cyclus dat je pas met 11 weken mag komen?!

Heerlijk dat je nergens last van hebt! Nog niet aan het groeien haha! Ik hoop dat je het zolang stil kunt houden, bij mij  was het toch wel duidelijk zichtbaar. Weet nog echt helemaal niemand het bij jullie, knap hoor!!

Gr Janneke

Hoi Dames,

Wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten Joyce, lijkt me naar, wij laten woensdag trouwens voor de lol een termijn echo doen bij een echoburo, misschien ook wat voor jou?? Kost maar 30 euro en dan weet je tenminste wat meer, kan vanaf een week of 9 ofzo, ze doen alleen uitwendige echo's.

Knap trouwens dat je wil wachten. Bij mij lukte dat niet, ben zo ziek geweest,op het randje van uitdroging gestaan en wel gewoon doorgewerkt. M'n vrienden en familie weten het al wel Op mn werk weten m'n   afdelingsleiders het wel, mn collega's weten het nog niet. Die krijgen het volgend weekend in de nieuwsbrief te horen.

Begin nu trouwens al best wel wat buik te krijgen (ondanks dat ik 7 kilo ben afgevallen de afgelopen 6 weken) Dus kan het echt niet lang meer geheim houden. En ik wil gewoon dat mn collega's het weten voor de zomervakantie. Anders kom ik bijna 5 maanden zwanger terug van de vakantie. Lijkt me toch raar voor ze.

Jansske, hoe voel jij je?? begin jij al wat boller te worden? Ik heb af en toe echt al wel een positiebroek aan. Sommige lage heupbroeken passen me nog wel, maar mn gewone spijkerbroeken niet meer bij mn buik.

Nou kom snel weer terug hier, ga nog even wat werk nakijken.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan