zwanger van de tweede

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet ook net dat ik zwanger ben van nummer 3. Ik herken je angst wel over hoe we dat allemaal gaan regelen en plannen straks :))
Mijn kindjes zijn bijna 5 en 2,5 en van de komst van de jongste heb ik geleerd het gewoon lekker op zijn beloop te laten en de dingen af te handelen in volorde van binnenkomst of prioriteit, haha. Daar leren allebei de kindjes heel snel van op hun beurt wachten. Idd wordt je af en toe gillend gek en de volgende keer gaat het allemaal zo soepel dat je een kwartier te vroeg de deur uit bent.

Ik heb het destijds wel vrij snel verteld, hij was toch nog te klein om het verder te vertellen en het zei hem niet zoveel. Hij was er ook niet echt mee bezig. Vond het alleen bere-vervelend dat ik hem niet meer kon dragen enzo. Deze keer wacht ik wat langer met vertellen omdat ze het nu wel verder kunnen kwekken ik we eerst even de echo's willen afwachten om te zien of het allemaal goed blijft gaan.

Geniet lekker van je ukkie!
 
Hoi Hoi

Iedereen bedankt voor de reactie.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de angst soms naar de keel grijpt..

Als alles goed gaat dan mag ik dinsdag de 18de voor de eerste keer naar de verloskundige heerlijk.

En dan na mijn eigen berekening ben ik 29 april uitgerekend. toch wel een fijn gevoel. Heb op verschillende sites gelezen dat er toch meer voordelen dan nadelen aan zitten dat je ze zo vroeg na elkaar krijgt maar ja dit is natuurlijk niet voor iedereen weggelegt.

Ik ga heerlijk genieten. Ik hoop jullie ook allemaal
 
Terug
Bovenaan