Hallo,
@San he,
Dankje meis,het is ook erg leuk een groot gezin,ik snap dat je kindje een groot wonder is,maar dat vind ik van ieder kindje,het is en blijft een groot wonder!
Als het aan mij zou liggen zou ik er nog wel 9 willen krijgen maar dat lijkt me niet verstandig haha
@imd,
Dankje

Kinderen kosten ook best wel wat,maar mijn man heeft een goede baan,ze komen niets te kort!Aan aandacht en liefde ook zeer zeker niet!
@Petratjuh,
Het valt eerlijk gezegd reuze mee met de drukte hoor,tja je hebt je drukke momenten,maar die zou ik zeer zeker voor geen goud willen missen!
@mama an,
Ja tis echt leuk,maar daar weet jij ook alles van ;-)
Mijn kinderen zijn allemaal eenlingen,ik heb 3 jongens en 5 meiden,de oudste 2 zijn jongens en de jongste ook ,de oudste is 16 en de jongste is 14 maand.
Mijn kinderen helpen ook mee in het huishouden hoor,ook idd tafel dekken/afruimen,afwasmachine,opruimen.
Mijn dochter is nu 3 maar dat is ook een pittige leeftijd,wat een karaktertje dat zij heeft hahaha,ik ben nu met haar aan t trainen om op het potje te gaan,de eerste paar dagen ging het goed maar nu zegt ze gewoon nee,dus heb het potje maar in de kamer gezet,misschien helpt dat.
Ja ook wij krijgen veel commentaar,ze feliciteren me niet eens meer.
Vaak krijgen we de vraag of het uit 1 huwelijk is en als je dan zegt dat het idd allemaal van mijn man en mij zijn en dat we er voor gekozen hebben,nou maak dan je borst maar nat.
Ik heb de oudere kinderen wel een beetje gewaarschuwd voor zulke reacties ,maar ze gaan er wel goed mee om vind ik.
Iedereen weet het nu en als ik langsloop zie je ze kijken,nou moet eerlijk zeggen dat ik mijn buik naar voren gooi en mijn schouders naar achteren als ik ze passeer hahaha
groetjes Caro