zwanger van de vijfde

Hoi,
ja, ik ben ook zwanger van kindje nummer 5 en 4...want het is een tweeling. Erg leuk! De eerste weken super misselijk geweest, hield niets meer binnen. Geen opname, maar dat scheelde niet veel. Nu is de misselijkheid zo goed als verdwenen en kan ik heerlijk gaan genieten.
Groetjes Anne.

Hoi!

Wij verwachten 22 februari ons vijfde kindje. We zijn er echt  super blij mee! Ik vind het altijd erg jammer wanneer mensen er negatief over oordelen, want het is onze eigen keuze. We genieten volop van ons stel.
Leuk om   te lezen dat er meer mensen zijn die hun vijfde kindje verwachten.
We hebben het trouwens nog tegen niemand verteld omdat we geen zin hebben om ons weer te moeten verdedigen waarom we er nog een kindje bij krijgen. Af en toe word je daar heel erg moe van en dat is echt jammer.

Succes allemaal!
Groetjes Wendy

Hallo,

@San he,

Dankje meis,het is ook erg leuk een groot gezin,ik snap dat je kindje een groot wonder is,maar dat vind ik van ieder kindje,het is en blijft een groot wonder!
Als het aan mij zou liggen zou ik er nog wel 9 willen krijgen maar dat lijkt me niet verstandig haha

@imd,

Dankje :)
Kinderen kosten ook best wel wat,maar mijn man heeft een goede baan,ze komen niets te kort!Aan aandacht en liefde ook zeer zeker niet!

@Petratjuh,

Het valt eerlijk gezegd reuze mee met de drukte hoor,tja je hebt je drukke momenten,maar die zou ik zeer zeker voor geen goud willen missen!

@mama an,

Ja tis echt leuk,maar daar weet jij ook alles van ;-)
Mijn kinderen zijn allemaal eenlingen,ik heb 3 jongens en 5 meiden,de oudste 2 zijn jongens en de jongste ook  ,de oudste is 16 en de jongste is 14 maand.
Mijn kinderen helpen ook mee in het huishouden hoor,ook idd tafel dekken/afruimen,afwasmachine,opruimen.
Mijn dochter is nu 3 maar dat is ook een pittige leeftijd,wat een karaktertje dat zij heeft hahaha,ik ben nu met haar aan t trainen om op het potje te gaan,de eerste paar dagen ging het goed maar nu zegt ze gewoon nee,dus heb het potje maar in de kamer gezet,misschien helpt dat.
Ja ook wij krijgen veel commentaar,ze feliciteren me niet eens meer.
Vaak krijgen we de vraag of het uit 1 huwelijk is en als je dan zegt dat het idd allemaal van mijn man en mij zijn en dat we er voor gekozen hebben,nou maak dan je borst maar nat.
Ik heb de oudere kinderen wel een beetje gewaarschuwd voor zulke reacties ,maar ze gaan er wel goed mee om vind ik.
Iedereen weet het nu en als ik langsloop zie je ze kijken,nou moet eerlijk zeggen dat ik mijn buik naar voren gooi en mijn schouders naar achteren als ik ze passeer hahaha

groetjes Caro

Hoi Wendy en Anne,

Leuk ook zwanger van de 4 en/of   5de !!
Even een vraagje aan jullie, zijn jullie ook nog "jonge" moeders ?
Zelf ben ik net 28 geworden.
Ik kreeg de oudste toen ik net 18 was.
En hoe ver zijn jullie ?
Ik ben nu bijna 15 weken en heb het verteld tegen iedereen toen ik bijna 12 weken was.
Mn buik groeide toen al goed, dus moest ik het ook wel vertellen, en al dat gegis vind ik ook niet leuk.
Nu kan ik ook positiekleren aan en idd met de buik naar voren !!!!
Jammer hé, dat je zo weinig leuke reacties krijgt.
Alsof je van een andere planeet komt als je meer als 2 of 3 kinderen hebt.
Wij hebben 2 meiden en 2 jongens, dus we gaan het gelijke aantal doorbreken.

Caro, hebben jullie een groot huis ? of heb je allemaal stapelbedden ?
Wij moeten straks wel gaan stapelen, want echt supergroot huis hebben we niet.

ps vandaag gelukkig (nog) niet zo warm.

groetjes

Hoi mama an,

Ik ben ook 28. (in mrt)
Wij hebben 1 dochter en 3 zoons. Krijgen vaak de reactie ach wat jammer maar 1 meisje. Nou het geslacht maakt me niets uit. We willen er nog dolgraag een kindje bij ongeacht het geslacht.
Ik ben nu bijna 7 wk. Heel pril nog dus. Ik denk dat we het na de 12 wk vertellen.

Groetjes Wendy

Hoi mama an,

Ik ben 36 ook nog wel aardig jong,;-))mijn oudste is geboren toen ik 19 was.
Nu ben ik 13 weken en 2 dagen zwanger.uitgerekend 5 januari
We hebben 7 slaapkamers ,4 kinderen hebben een eigen slaapkamer en 2 slapen er samen,soms vinden ze dat wel eens te gezellig.

groetjes Caro

hallo,ik ben 'n moeder van 38 en zwanger van m'n 5de kindje! heb 2 dochters 18 en 11 en 2 zoontjes 3 en 13mnd! leuk om hier ook jonge gezinnen tegen te komen met het 5de kindje op komst! reacties zijn niet altijd leuk,maar de mensen van wie ik weet dat ik geen toffe reactie ga krjgen,die vertel ik het niet! waaronder m'n beste vrindin(al 25 jaar!) maakt verder niet uit...ben blij dat ik nu met vrouwen kan kletsen die weten waar ze over praten! ikzelf ben ontzettend gelukkig dat ik weer zwanger ben!!!!!                                                           veel succes voor allemaal groetjes bel

Hoi Allemaal,

belleke: welkom tussen de grote gezinnen !!! (hihi)
Je oudste dochters kunnen straks lekker mee moederen, leuk !!!

Ben nu 16 weken en heb erg last van bandenpijn, hebben jullie dat ook (gehad) ?
Moet niet te lang staan want dan gaat het linksonder in mn buik zeer doen.
Kan alleen bij mn oudste herinneren dat ik dat had.
Voel ukkie gelukkig goed bewegen maar heb niet zo veel tijd om er rustig voor te gaan zitten.
Bij de anderen was ik daar ook veel meer mee bezig maar nu vliegen de weken gewoon voorbij.
Heb trouwens een meisje dat me een ochtend in de week komt helpen, hebben jullie ook een "hulpje" ?
Wat doen jullie met regenweer in de vakantie , blijven jullie thuis of ga je ergens naartoe.Zelf gaan we niet op vakantie, dus moet ik ze toch thuis zien te vermaken.
Heeft er nog iemand leuke en simpele knutsel-ideeen ?
We wonen buitenaf dus als het regent hebben we altijd modder in de buurt.........
We gaan nog een keertje naar de dierentuin en ook gaan ze nog logeren.
als t mooi weer is gaan we heerlijk naar t strand !!!
Hoe doen jullie dit allemaal ? Ben ik wel benieuwd naar !!

groetjes mama an

Terug
Bovenaan