A ANONYMOUS_USERNAME apr 25, 2012 #10 oh nee.... dit soort berichten lees je liever niet.... Meid heel veel sterkte gewenst....
A ANONYMOUS_USERNAME apr 25, 2012 #11 Ach meis, wat ontzettend verdrietig! Geef je partner een dikke knuffel, ben nu maar even heel lief voor elkaar en neem je tijd! Liefs
Ach meis, wat ontzettend verdrietig! Geef je partner een dikke knuffel, ben nu maar even heel lief voor elkaar en neem je tijd! Liefs
V Vosca apr 25, 2012 #12 jeetje...ik krijg er tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte samen met je partner. Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME apr 25, 2012 #14 Ik ben er stil van.... wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte toegewenst...
A ANONYMOUS_USERNAME apr 26, 2012 #15 lieve yoda heel veeel sterkte meid vertrouw in je eigen lichaam !!! geeef de moed niet op en neem emotioneel goed de tijd voor jezelf liefs wilissa
lieve yoda heel veeel sterkte meid vertrouw in je eigen lichaam !!! geeef de moed niet op en neem emotioneel goed de tijd voor jezelf liefs wilissa
A ANONYMOUS_USERNAME mei 1, 2012 #16 Wat een vreselijk bericht... heel erg veel sterkte toegewenst :-(