zwanger van een tweeling?

Ik was bepaalde dagen van de maand ook beroert, maar niet zwanger. Je lichaam reageert anders nu je niet meer aan de pil bent. En de symptomen die je de tweede helft van de cyclus hebt lijken op de symptomen die je hebt als je zwanger bent. Je moet er vooral niet teveel mee bezig zijn als je zwanger wilt worden. Als je er teveel mee bezig bent wil het soms niet lukken om zwanger te worden. Je had het over een tweeling.. Alleen een twee eiige tweeling is erfelijk en dan verloopt het via de vrouw omdat het krijgen van een dubbele eisprong erfelijk is. Mijn vader was 1 van een tweeling maar kon dus zelf geen tweeling krijgen, maar de erfelijke eigenschap wel aan mij, zijn dochter doorgeven. Ik heb dus wel kans op een tweeling. Ik hoop dat je gauw zwanger mag raken.

Hoi,

Ik hoor hier niet thuis, maar wilde toch ff reageren, 1eiigen tweelingen zijn spontaan, 2eiigen tweelingen kunnen wel afhankelijk zijn van erfelijkheidsfactoren, maar ook dan hangt dat meer af van de kant van de moeder!
Extreem misselijk is trouwens iets wat elke vrouw kan gebeuren en hoeft niet te duiden op een meerling.
ps:niet meer ´kunnen´roken is dan wel een groot voordeel ;-)
Gr MJ

Terug
Bovenaan