Zwanger van getrouwde man

<p style="text-align: center;">Beste forumlezers, </p><p> </p><p>Help, ik ben momenteel radeloos en op zoek naar adviezen en meningen van mensen. </p><p>Ik ben 34 jaar en ik heb al 6 jaar een affaire met een getrouwde man. Jaja ik weet het, en mijn statement was altijd: van een getrouwde man blijf je af. Maar ik ben 6 jaar geleden smoorverliefd geworden op hem, hoe vaak ik ook van hem af probeerde te komen. Hij was ook stapelgek op mij en hoe vaak we ook probeerden om het te stoppen, het lukte ons niet. Hij heeft mij wel altijd ergens de hoop gegeven dat ik het voor hem was en tot die tijd wilde ik hem in alle rust laten uitzoeken hoe en wat dan.</p><p>Ik ben er nu net een paar weken achter gekomen dat ik zwanger ben van hem. Door de pil heen! Ik heb het hem verteld, en ondanks dat hij heel vaak geroepen heeft dat hij zo graag een kind van mij wilde, is hij volledig in paniek geschoten en wil zo snel mogelijk abortus. Hij wil dat zijn vrouw en kinderen hier niet achterkomen. En hoe sneller ik het weghaal hoe beter. Ik ben al twee keer bij de abortuskliniek geweest en het gaat mij zo aan mijn hart om dit kind weg te halen. Ik ben bang dat de abortus mij parten gaat spelen, maar ik wil zijn huwelijk ook niet kapot maken. Ik ben nu dik 8 weken zwanger en ik moet gauw een keuze maken.. Maar help! Wat moet ik doen? </p>

Wat hij doet is echt niet netjes en zelfs een beetje het cliché van de getrouwde man met mooie praatjes tot het erop aan komt. Daarom denk ik dat je het beste voor jezelf kunt kiezen, het is jouw buik en leven. Hij kan niet in zijn eentje beslissen wat er gast gebeuren en is hier zelf verantwoordelijk voor. 

En dat zijn vrouw er niet achter mag komen had hij ook wel iets eerder mogen bedenken toch.. Zou dat al helemaal geen reden vinden om tegen mijn gevoel een abortus te laten doen. 

Tja.. ik denk dat al genoeg zegt dat je al twee keer bent weggegaan bij de abortuskliniek..
ik mag niet oordelen want ik ken jou en je vriend niet, maar het feit dat hij al zes jaar met jou gaat, is hij toch echt degene die het huwelijk kapot maakt en niet de komst van deze baby. 

Volg je hart... maar het zal een lastige keuze zijn die alleen jij kan maken. Sterkte?.

Gefeliciteerd, wat een fantastische vent heb je! Hij eet al 6 jaar van twee walletjes. Dat hij het kind dus toch niet wil zou je dus niet moeten verbazen. Laat mij raden, na de abortus wil hij gewoon op de oude weg verder zeker? 
Ik zou sowieso voor mijzelf kiezen, want iemand die je 6 jaar lang aan het lijntje houdt, is jou niet waard. Voor wat betreft de abortus: het is jouw lichaam en het is jouw keuze. Hij heeft in ieder geval duidelijk gemaakt dat hij je geheim wil houden. De vraag is, wil jij zo door blijven gaan nu blijkt dat hij je voor een onmogelijke keuze stelt?

Ik zal niet oordelen over de situatie en relatie, maar kies aub je voor jezelf en je baby'tje. Blijkbaar wil jij het baby'tje wel graag houden anders ga je niet 2 keer weg.
Het klinkt alsof je vriend vooral zijn hachje wil redden dus volgens mij is de relatie sowieso klaar ongeacht je keus, dus kies voor jezelf en wat jij graag wil. 
Succes met de keus. 

Jeetje wat een vervelende situatie voor je. Maar een abortus is niet niks, ik spreek uit ervaring. Nu was ik echt heel jong en heb ik destijds een goede keus gemaakt waar ik nog steeds achter sta maar dit betekent niet dat ik een enorm litteken in m’n hart heb waar ik jaren later heel veel last van heb gehad en echr heb moeten verwerken.... 
Volg je hart en je gevoel. Maar lieve meid, zet ongeacht of je het kindje houdt ja of nee, een punt achter deze relatie. Het spreekt voor zich wat voor vent her is na deze reactie. Dat moet je niet willen voor jezelf. Je kan dit kindje ook alleen grootbrengen. Ja het wordt pittig. Maar met jou legio andere vrouwen die dit ook kunnen en doen. 
En he, zijn huwelijk? Heel vervelend. Maar het is ZIJN huwelijk en daar heeft hij 6 jaar geleden al afstand van gedaan sinds hij besloot met jou een relatie te beginnen. Daar hoef jij deze beslissing, je hebt het wel over een baby, niet van af te laten hangen.
Heel veel sterkte....  

Kies voor jezelf. Je bent hem en zijn gezin niets verschuldigd. Hij heeft zijn gezin al lang in de steek gelaten en nu het uit dreigt te komen schiet hij in de paniek. Wat een lafaard zeg. Hopelijk vind je in de toekomst een man die jou écht waard is. 

Terug
Bovenaan