Zwanger van getrouwde man

Geen abortus want je twijfelt. Hij moet zijn verantwoordelijkheden nemen want dit kind is ook van hem. Jij hebt niks fout gedaan hij is degene die getrouwd is!

Goed nadenken over de consequenties voor jezelf! Niemand kan beoordelen hoe je bent en hoe je in het leven staat en ongeacht je keuze, of je het aankunt! 

Veel sterkte en succes met je keuze! Lijkt me echt een moeilijke situatie. 

Wat een vervelende situatie. Doordat je al 2x bent weggegaan bij de kliniek omdat het zo aan je hart gaat om het kindje weg te laten halen, zou ik er eens goed over nadenken of jij het kindje alleen kan/wil opvoeden.
Waar heb je recht op aan toeslagen? Kan je minder gaan werken als het kindje er is? Kan je opvang betalen of zou je miss vriendinnen/familie in kunnen schakelen? Lukt het dan financieel? 
En niet onbelangrijk, kijk vandaag nog naar je zorgverzekering (Laatste dag om daar iets in te wijzigen). Misschien is het voordeliger om een bepaalde aanvullende verzekering te hebben voor kraamzorg, kraampakket, bevalling in het ziekenhuis. 

succes met je keuze, al denk ik dat je je keuze al wel gemaakt hebt.

Al meerdere mensen hebben het gezegd, maar kies hierin echt voor jezelf. De enige reden dat jouw 'vriend' het niet wil is omdat hij bang is dat zijn vrouw en kinderen erachter komen. Ik vind dat echt ontzettend laf en egoïstisch. Ik begrijp dat het niet de bedoeling was en snap ook dat je geschrokken bent, maar hij heeft zeker NIET het recht jou tot abortus te dwingen om zijn egoïstische reden. Hij houdt je al jaren aan het lijntje. Ik ga niet oordelen over jouw rol in de situatie verder, maar ik vind hem behoorlijk laf, hij weet zelf dondersgoed dat hij jou een worst voor houdt dat hij ooit weg zal gaan maar zelf ondertussen 'profiteert' van de twee walletjes.
Je bent 34. Denk goed bij jezelf na (en neem zijn mening hierin alsjeblieft niet mee), heb je een kinderwens? Zo ja, ik zou het niet stoppen - je weet niet hoe de toekomst zal lopen en dit zijn dingen waar mensen het heel moeilijk mee kunnen krijgen. Het lastige is dat je het niet van tevoren weet, maar vaak kun je dit uiteindelijk wel aanvoelen. Je zegt dat hij tegen jou altijd gezegd heeft zeker een gezin met jou te willen. Is dat iets waar je (indirect) op wacht? Want dan toont dit toch wel zijn ware motief volgens mij.. Ik vind het echt super rot voor je, maar kies voor jezelf en je kindje. 

Jemig wat doe jij jezelf tekort zeg. Je leven staat al 6 jaar stil omdat je wacht tot hij bij zijn vrouw weg gaat maar dat zal hij nooit doen. Zeker niet na zolang.. 
Weet je familie of vrienden dit ook? Hoe vertel je iedereen hoe je zwanger bent geworden? En wil je dit kind echt? 
Denk niet dat wij kunnen beslissen over wat je moet doen. Heb je genoeg steun in je omgeving  die je kan helpen? Wil je je kind laten opgroeien met de kennis dat je 6 jaar lang een geheime affaire had en per ongeluk zwanger bent geraakt. Kun je zonder hem leven?  Heb je überhaupt een kinderwens? Hij kan wel een abortus willen maar als jij dat niet wilt moet je het niet doen. Je moet 100% achter je keuze staan. Zou duidelijk aan hem maken dat je twijfelt en je hier eerst goed over na wilt denken en dat je niets van hem verwacht. Tenzij je dat wel doet? Maar denk niet dat hij je zal helpen als hij je al 6 jaar lang geheim houdt voor zijn leven. 

Goede adviezen en commentaren hierboven. Als je er uit bent wat je voor jezelf wilt, zou ik nog willen toevoegen: wat is het beste voor het kindje in jou? Een kind gaat een vader missen, als dit slecht afloopt. Dat is ook iets om over na te denken. Het gaat niet alleen om hem, maar ook niet alleen om jou. Er komt een mensje in deze wereld bij. 

Het eerste wat ik hierbij denk.. jullie hebben samen gekozen voor deze situatie.. hij is immers getrouwd en dat wisten jullie beiden
Hoe ik jou reactie lees wil jij geen abortus, prima je bent een volwassen vrouw die waarschijnlijk ook haar dingen op orde heeft en prima voor zich zelf kunt zorgen, kan je okk voor 2 zorgen? Hoe is je netwerk?
Hij is eigenlijjk gewoon een zak wel de lusten niet de lasten, tuurlijk wilt hij zijn veilige haventje behouden welke vrouw blijft bij een man die al 6 jaar een affaire heeft en waarbij de andere vrouw zwanger is. Daarintegen is hij ook mans genoeg om zijn pielemoos in een vrouw te steken (neem aan zonder rubbertje) en weet hij daardoor dat de kans dat een vrouw zwanger is (bewust of onbewust) aanwezig is..
Mij zou het als jou zijnde een worst wezen of zijn relatie ten onder gaat want ik als moeder zou er ernstig pissig over zijn dat hij wel eem gezin heeft met een ander maar niet mans genoeg is om voor dit 'ongelukje' te gaan 
Maar goed jij moet zelf beslissen of je cerder wikt gaan zonder kind en met een affaire man, alles open op tafel wilt gooien en zijn gezin ruïneren in de hoop dat hij missvjien met jou verder gaat (al heeft hij dat zelf het meest gedaan toen hij met jou in bed stapte) en de kans dat je hem dan niet meer ziet, of kiezen voor jezelf en jullie kindje en zonder steun verder gaan 
Geen can 3 is de 'ideale' situatie maar kijk goed naar wat jij nu wilt. Denk met je verstand.. 

Veel sterkte

Terug
Bovenaan