zwanger van tweeling

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zijn er nog meer dames in verwachting van een tweeling ?
Ik ben eind december pas uitgeteld.
Nu net 8 weken en 1 dag zwanger.
Super blij maar ook wel heel spannend.
Lijkt me leuk om contact te krijgen met meer tweeling verwachters. :)

groetjes P_R

Hoi!
Gefeliciteerd! ik ben ook zwanger van een tweeling, nu 13 weken!
er is hier ergens een klein onderwerpje met mensen die zwanger zijn van een tweeling. ik weet niet of je de site www.nvom.net al hebt ontdekt, dat is voor ouders van meerlingen, daar is ook een forum en je kan je helemaal suf lezen met verhalen van ouders van meerlingen en hun ervaringen etc!

gaat alles goed? met mij gaat t tot nu toe allemaal prima. ik ben soms beetje bezorgd over wat er gaat komen, hoe dik ik word, en wanneer alle ongemakken gaan beginnen.. maar nu voel ik me eigenlijk best goed!

veel sterkte en geniet ervan!!
susanne

Hoi.

Hier gaan alles goed. Mijn buik groeit echt super hard. Pas nu mijn eigen broeken al niet meer. terwijl ik bij onze dochter tot 7 maand mijn eigen kleding aan kon.
Voel me goed, geen klachten.
Bedankt voor de site tip.

Jij ook succes met je zwangerschap. Weet je al of het een of twee-eiig is ?

groeten P_R

Hoi meiden,
gefeliciteerd met jullie 2ling zwangerschap!!! mijn dochters zijn inmiddels 16 dagen oud!!! naast wat moeite met lekker liggen tijdens het slapen maagzuur, heb ik niet echt veel kwaaltjes gehad. vanaf week 5 tot en met week 9 was ik constant kotsmisselijk, maar ik heb niet overgegeven.
met 8 weken liep ik ook al rond in grotere broeken, maar uiteindelijk ben ik tijdens mijn zwangerschap maar 14,5 kilo aangekomen. niet bepaald veel dus.

ik wens jullie veel plezier en sterkte de komende maanden.

Groetjes,
Sara

Hallo,
Gefeliciteerd iedereen!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in verwachting ben van een tweeling!! Ben nu 7 weken zwanger. Dat was wel een hele verassing!! Super! Maar wel heel erg druk, mijn zoontje is dan 22 maanden en dan dus nog 2 erbij!
Groetjes Loes

Hoi Meiden!

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie tweelingzwangerschap! Wat een wondertje he! Ik ben momenteel 25 weken in verwachting van een tweeling en herken veel van jullie verhalen! haha! Ook ik kon met 10 weken echt geen gewone broeken meer aan en zie er nu uit als iemand die op ploffen staat! haha! Ik heb geen last gehad van misselijkheid! dat was wel een groot geluk! Bij ons zagen ze bij de 11 weken echo dat we twee hummeltjes zouden krijgen! Geweldig maar toch ook wel overrompeld nieuws! Voor ons zijn dit de eerste kindjes!

Tot 24 weken is bij mij alles super goed gegaan. heb fluitend de eerste helft van de zwangerschap gehad! Plotseling sloeg dit om....kreeg veel harde buiken en eenmaal in het ziekenhuis mocht ik niet meer weg.... Mijn baarmoedermond bleek te verwijden.... Gelukkig nog geen ontsluiting maar om dat te voorkomen zal ik de rest van de zwangerschap liggend door moeten brengen. Ik lig nu thuis in bed af te wachten en te hopen dat ik ze nog lang bij me mag houden. Als ze nu geboren zouden worden zijn hun kansen maar heel klein! Toch staan we er heel positief in en geloven er in dat het uiteindelijk goed komt!

Als ik jullie een tip mag geven: begin opnieuw met alles te regelen en te kopen. Hoe later in je zwangerschap, hoe lastiger het gaat. En bij mij was het ook van de een op de andere dag allemaal heel anders.... gelukig had ik de week voorafgaand aan het ziekenhuis alles geregeld. kleertjes en spulletjes liggen gewassen en gestreken in de kast en het kamertjes staat er keurig bij. Dit geeft me nu veel rust want in praktische zin hoef ik niets meer te doen... Dan kun je je ook volledig geven aan de bedrust!

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap! Geniet er van! Het is soms zwaar maar een wonder wat lang niet iedereen mee mag maken!

kus Yvonne

Dag dames,

@ yvonne, wel pittig zeg om nu al plat te moeten! veel sterkte gewenst.
maar je hebt gelijk, t is erg speciaal, twee wondertjes in je buik. ik droomde vannacht dat ze er waren, een schattig klein meisje en een iets groter jongetje ;-) maar we weten nog helemaal niet wat t worden en of t één of twee eiig is!
@ sara gefeliciteerd!!

over de kinderkamer, wij kijken voorzichtig al een beetje rond. ik ben nu 13 weken. als ik dus idd ook met een week of 25 uit de running kan zijn (hoeft natuurlijk niet) is t wel lekker als t al in orde is... maar om t nu al te gaan kopen enzo..
we hebben al wel een vervroegde vakantie gepland, en gaan in een juni nog anderhalve week weg! heb ik veel zin in!

groeten!
susanne

Hallo,

Een tweeling lijkt me wel erg leuk, en stiekem hoop ik er wel een beetje op. Zowel in mijn als in mijn man's familie komen tweelingen voor, dus wie weet.....
Maar goed, vooralsnog ga ik maar uit van 1, 16 juni pas echo en ik ben nog niet echt gegroeid, dus het zal wel niet.

Veel succes en geniet ervan!

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan