zwanger van tweeling

ook hier een aankomende tweelingmama. Ben vandaag precies 31 weken en net als Yvonne breng ik de dagen liggend door. Ben met bijna 29 weken opgenomen geweest ivm weeen, bloedverlies en een verstrijkende baarmoedermond. Bij inwendig onderzoek bleek ik al ruim anderhalve cm ontsluiting te hebben. Gelukkig nu weer wel thuis, maar moet het heel rustig aan doen.
Officieel ben ik 28 juli uitgerekend, en we weten dat het twee-eiig is.

Inderdaad een tip gelijk aan die van Yvonne; probeer tijdig alles klaar te hebben. Hier zijn ze nu nog volop bezig, en ik kan dus niet meer meehelpen. Dit brengt ook extra stress met zich mee die je eigenlijk helemaal niet kan gebruiken.

groetjes Femke

Hoi Femke,

Nou heftig hoor, jij ook al aan bed gekluisterd. Ik ben nu 14 weken en hoop dat t allemaal goed blijft gaan. Maar mede door deze berichtjes op het forum hebben mijn man en ik wel zoiets van, we moeten maar een beetje op tijd met de kinderkamer beginnen! En we hebben nog een vroege vakantie gepland, dus dat is wel lekker.
Jij veel sterkte gewenst, niet teveel stressen he.. t komt vast goed!
groetjes
susanne

Hoi hoi allemaal ik ben ook zanger van een tweeling ik ben nu 12 weken 4 dagen. Ik vind het er spannend allemaal. 10 juni ga ik voor het eerst naar het ziekenhuis. ik voel me erg onzeker door al die enge verhalen die mensen je vertellen. Iedereen zeg dat ik met het niet moet aantrekken , maar ik doe het toch. ik ben blij als het zover is dat ik onze twee wondertjes in onze armen kan sluiten. We hebben een zoontje van 3 jaar dan is hij bijna 4 hij snapt er helemaal niks van. Wij gaan gelukkig ook vroeg op vakantie op 5 juli en op die dag weten we ook of het jongens, meisjes of jongen en een meisje is. Ik ben ook erg benieuwd of ze eeneiig of tweeeiig zijn Julli ook allemaal veel geluk   en veel liefs van Patricia

Terug
Bovenaan