zwanger van vierde wondertje, mijn verhaal+vraag

hey

hier nog iemand in verwachting van de 4e!!!
ook wij zullen vast weer van die opmerkingen krijgen, toen de derde weer een meid bleek zeiden ze ook jammer he weer een meisje!! wat een stomme fout! neem het ze nog kwalijk!
ik ben dr zooo blij mee en trots op! en deze? mag van mij weer een meid zijn! heerlijk toch 4 meiden!
ik ga het dan ook vol trots vertellen! schijt aan de rest! wij zijn er dolblij mee!!!
geniet ervan!!!

liefs

Van Harte Gefeliciteerd!
Ik ben het eens met mamasas met het van te voren versturen, dan hebben ze alle tijd om een mening te vormen, maar het is natuurlijk afhankelijk of ze de vorige keer hun mening hebben bijgedraaid, in dat geval zou ik zeggen, wel van te voren, kunnen ze zich er in berusten. En ik vind dat iedereeen zelf moet beslissen hoeveel kinderen ze krijgen, natuurlijk heb ik ook een eigen mening, en ik denk dat ik het niet zou redden, dus voor mij is het niet weggelegd. Wij hebben bij de eerste een taart van de echo laten maken, en dat duurde even voordat iedereen door had wat erop stond. Voor de tweede (wat nu het geval is) ben ik nog aan het nadenken, Dus verder kan ik je niet aan ideeen helpen, sorry. Geniet ervan!

Wow, dat moet een bijzondere middag zijn geweest! Wat ontzettend fijn dat de kleine het nog goed doet zeg, echt heel bijzonder!

Als ik zelf een gezin zie met 4 kids denk ik; wow, dat is wel onwijs gezellig. Zelf zou ik het echt niet aankunnen, maar mss groei er wel gewoon in!

Laat je familie kletsen zeg! Wat een onzin, fijne familie zo! Mijn moeder komt uit een gezin van 5 kids, m'n schoonvader uit een gezin van 11! Ik bedoel, altijd gezelligheid ;)

super dat je zwanger bent. maak anders een hele vrolijke kaart met het nieuws, geef ze die persoonlijk of stuur ze op wie verder weg woont. als ze zien hoe blij jullie zijn durven ze vast niet zo negatief te reageren. en bedenk ook dat het vaak angst of jaloezie is. omdat ze zelf al zoveel moeite met hun eigen leven hebben zonder 4 kids bijvoorbeeld. jullie kiezen hiervoor en genieten ervan en meer is er toch ook niet nodig? vroeger was gezin gemiddeld 8 kinderen, kaats je dat terug

bedankt voor jullie lieve reacties! dat doet me echt goed! We hebben het gisteren de kinderen verteld en die reageerden heel leuk en lief.De oudste (licht autistisch)van bijna 7 gaf aan het wel leuk te vinden , maar dat ze moest wennen, de middelste van 4 vroeg of het vrijdag geboren wordt :) en de jongste van 2 liet telkends zijn eigen buikie zien, want hij hoorde de term buik geregeld!! Zaterdag gaan we het mijn familie vertellen! Gisteren het hartje gehoord, wat bijzonder! 2,8cm en en piepklein hartje wat al werkt!! Geweldig, ik wil nu echt gaan genieten!! want dit wordt de laatste!Nogmaals bedankt allemaal!!heb er veel aan, en we gaan geen kaartje sturen, we zeggen het gewoon, wij zijn er blij mee!!!Groet,Too-Shy

Terug
Bovenaan