Hallo allemaal, via ivf met icsi zwanger geworden en zit nu op 7 weken en 2 dagen. Afgelopen week de eerste echo gehad en helaas groeit het vruchtje niet goed door. Zit nu op 3.6 mm, waar het al op 10 mm had moeten zitten. Wel een regelmatig kloppend hartje tot 100bpm.
Donderdag vervolg echo en de spanning is enorm.
Zeker omdat er werd aangegeven alvast uit te gaan van het ergste.
Wie heeft hier ook ervaring mee of kent verhalen waar een soortgelijk geval tot een gezonde zwangerschap heeft geleid?
Bedankt
Donderdag vervolg echo en de spanning is enorm.
Zeker omdat er werd aangegeven alvast uit te gaan van het ergste.
Wie heeft hier ook ervaring mee of kent verhalen waar een soortgelijk geval tot een gezonde zwangerschap heeft geleid?
Bedankt