zwanger voor de 4e keer, van m'n 5e kindje

@mamabeer29 ik heb nog geen idee... heb de positieve zwangerschapstest op de kast staan voor de tv. Mijn oudste was logeren bij m'n schoonmoeder toen ik de test had gedaan. toen hij thuis kwam stond die test er dus... niet gezien door hem of door oma... Toen oma weg was heb ik het hem wel verteld maar ik heb verder geen idee. Ik ben in maart jarig...kan goed zijn dat ik dan pas weer m'n familie zie en het dan vertel... als ze met z'n allen zijn kan er misschien minder moeilijk gedaan worden omdat ze dan "de schijn"moeten op houden naar elkaar toe... Ook voor jou niet zo'n fijne situatie...wel grappig hoe nederlands je turkse vriend is...

Gefeliciteerd!!!
wat leuk een groot gezin! en wat vervelend dat mensen toch niet gewoon leuk kunnen reageren zeg. helaas zelf ook ervaring mee, maar ik weet nu wel aan wie wij iets hebben en aan wie niet!
bij een 1e is alles leuk! een 2e ook nog redelijk interessant, daarna is de lol er snel af bij mensen..
maar het gaat erom wat jullie er van vinden! jullie moeten ze groot brengen en daar heeft een anders niets over te zeggen! succes met het vertellen!

Mama van nr 5,
Ja grappig he? Ik heb echt een hele aparte aan de haak geslagen haha! Als een van de weinige is hij dan ook niet gelovig, en eet ook varkensvlees.
Maar wat een slimme, om het tijdens een verjaardag te vertellen. Dat heb je goed bekeken! Dan weet iedereen het maar in 1x, en is de kans op vervelende reacties toch een stuk minder. Ik hoop dat t een beetje een goede afloop hebt voor je. Want ik weet ook dat t toch een beetje aan je knaagt als je dierbaren zo reageren.
Succes!

mamabeer en mysuprise ik ben een septembermama 2012 en zit zo jullie verhalen te lezen, maar wat vervelend dat er zo gereageerd wordt. Een vriendin van mij is laatst bevallen van haar vierde ik moet er zelf persoonlijk niet aandenken op dit moment (terwijl ons zoontje echt een makkelijk kind is), maar ik vind het echt schitterend voor haar en ik vind ook dat het eigen keus is en daar heeft niemand anders wat over te oordelen. Ik hoop dat het voor jullie goed komt en anders moet je maar denken ik ben blij met al mijn kinderen en als ze dat niet willen accepteren dan maar niet. Geniet van jullie zwangerschappen.

Terug
Bovenaan