Zwanger.. wat moet ik nu eerst doen? Help!!

Eerst maar eens even zitten en wat drinken pakken lijkt me. Is het een gewenste zwangerschap? Ik zou iig een deze dagen je verloskundige naar keuze bellen om te laten weten dat je een positieve zwangerschapstest hebt. Ze zal vragen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was en aan de hand daarvan gaat ze een afspraak met je maken voor een echo. Verder is het handig om je huisarts op de hoogte te stellen dat je in verwachting bent zodat ze dat in je dossier kunnen zetten. Verder is er weinig wat je kunt doen! Rustig afwachten tot je eerste echo. Je partner op de hoogte stellen/verrassen (hangt van de situatie af) en je voeding aanpassen. Geen rauwe dingen etc meer. Stoppen met roken en drinken als je dat doet. Verder kan ik zo even niet iets bedenken!

Het is heeeeeel erg gewenst... we zij  al van vorig jaar september aan het proberen.... dus eigenlijk slik uk al bijna een jaar foliumzuur. Aangezien je dit mocht starten van als je zwanger wil worden.
Mijn vriend was deze morgen naar de bakker toen ik test deed. En had de positieve test verstopt onder zijn servetje. Hij vroeg me zo heel dwaas, wat is dit?? ? Hij was natuurlijk ook heel blij!!
Die zal ik dan straks bellen. 
Bedankt!! ?

Hahaha ik dacht precies dat ? gefeliciteerd! Nu begint het wachten tot de echo en het allemaal nog iets echter wordt.. 

Wat leuk! Gefeliciteerd! Volgens mij hadden wij elkaar gesproken in een andere topic over de ovulatie test bijna 2 weekjes geleden? ( ik ben even verder gegaan onder een andere naam, blijf ik iets anoniemer voor bekende ;) Je zou op vakantie gaan maar dat lukte niet doordat je iets gebroken had toch?
Heel erg leuk! Gefeliciteerd! Ga lekker bijkomen, op internet een verloskundige uitzoeken  en inschrijven! 
Liefs!

Terug
Bovenaan