Zwanger.. wat moet ik nu eerst doen? Help!!

Wat leuk!  Na een jaar toch gelukt!  Van harte gefeliciteerd. Eerst samen even genieten en de verloskundige op de hoogte stellen.  Na de eerste echo komt de rest. Die heb ik gisteren gehad dus loop ook als een kip zonder kop te dwalen tussen kinderwagens kijken en verzekeringen vergelijken ?.

Van harte en een mooie gezonde zwangerschap gewenst! 

Opnieuw. Een beetje bruinig slijmerig verlies... is dit normaal? 
Terwijl ik 1st vreugdesprongen deed na een positieve test deze morgen sla ik nu helemaal in paniek... 

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Bruin verlies is in principe niet erg. Bij helder rood verlies moet je even bij de vk aan de bel trekken. 
Vergeet niet je huisarts op de hoogte te stellen van je zwangerschap. Vooral niets op internet op gaan zoeken en veel genieten!

Ik zelf heb (nog)  geen bloed verlies gehad en had daar juist weer paniek over... zeker omdat ik (- sorry voor details)  vrij snel bloed, na bijvoorbeeld vrijen.  Tot nu toe geen bruinig of andere kleur afscheiding gehad. Gisteren eens gevraagd bij de verloskunde en die zegt dat 80 procent van de vrouwen tijdens innesteling( de periode waar jij nu in zit ) wat oud bloed verliest. Dus eigenlijk is het heel normaal,  wanneer er geen hevige krampen ontstaan of helder rood bloed verlies hoort het bij de ontwikkeling van het kindje.?

Met mij gaat het goed. 7 weekjes nu en mag volgende week naar de vk.
Het bruine slijm kan ook je innesteling nog zijn! Hou het even in de gaten.

Terug
Bovenaan