<p>Dag dames,</p><p>Ik ben niet echt het type die snel iets deelt via een forum, maar nu maak ik een uitzondering.</p><p>Mijn man en ik zijn al bijna 15 jaar samen, en hebben een half jaar geleden besloten om voor een kindje te gaan. Bovendien zijn we beide begin 30, dus het klokje begint te tikken. </p><p>We willen het heel graag, maar het probleem is dat we elkaar heel weinig zien. Hij werkt heel veel en daardoor hebben we vaak alleen de zondag samen. Dit is dan ook meteen meestal de enige dag in de week dat we vrijen. </p><p>De laatste weken voel ik me onrustig, ik heb het gevoel dat het op deze manier eeuwen kan duren voordat ik zwanger raak, áls het ons überhaupt al gegunt is. </p><p>Ik gebruik ovulatietesten om te weten wat mijn vruchtbare dagen zijn, maar tot nu toe hebben we het maar 1x gedaan tijdens de vruchtbare dagen, en ik was helaas niet zwanger. </p><p>We willen ook alle twee niet dat het een verplicht nummertje gaat worden, bovendien gaat dat ook vaak niet, aangezien we elkaar maar zo weinig zien. </p><p>Is er iemand die dit herkent? Hoelang duurde het uiteindelijk bij jullie? En vooral, wat deed het met je dat je in die situatie zat (graag een kind willen, maar elkaar weinig zien)?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>