Zwanger willen worden maar man weinig thuis i.v.m. werk

Dat is zeker lastig dan! Maar als hij een kindje wilt moet er echt wat gebeuren tijdens de vruchtbare dagen! Voor de man is het ook anders, die zijn ‘altijd’ vruchtbaar. De vrouw heeft maar 24 uur een levend eitje plus nog de hormonen erbij. Ik merkte op het begin dat mijn man ook eerst even de tijd nodig had “we zien wel”. Maar nu het al anderhalf jaar niet lukt is hij helemaal omgedraaid en krijg ik regelmatig de vraag wanneer ik ovuleer. Maar dat heeft ook tijd gekost! Ik hoop dat je er met hem over kunt praten want het gevoel dat je niet aantrekkelijk genoeg bent is echt niet goed en de bedoeling! Sterkte en zet hem op, je mag best laten weten hoe je je voelt! :)
 
Wat goed dat jullie er over kunnen praten samen. Wel heel naar voor jullie dat het al 1,5 jaar duurt.
Ik hoop voor jullie dat jullie geduld zeer snel beloont zal worden. 
 
Hey allemaal, 
Vervelend dat hij niet veel thuis is. Ik weet dat piloten ovuleer verlof krijgen. Ik weet niet of dat bij defensie ook zo werkt? Hij zal het altijd even bespreekbaar kunnen maken.
En tja, kinderen maken is nou eenmaal niet romantisch. Althans misschien wel voor de mensen die meerdere dagen in de week het bed in duiken samen. Maar over het algemeen weet ik dat de meeste mensen die ook al lang samen zijn het niet meer dagelijks doen en het dus veel energie vraagt wanneer je dus ovuleert en dus wat vaker moet vrijen. Wij hebben er ook niet altijd zin in en moet ook van alles uit de kast halen om het leuk te houden. Helaas! 
 
Hij zal idd toch zin moeten 'maken' op je vruchtbare dagen... Anders gebeurt er sowieso niets. Toen wij zwanger wilden worden, moesten we ook de dagen benutten als hij thuis was. Ik deed dus geen ovulatietesten, maar had altijd wel een vermoede wanneer mijn eisprong ongeveer was. Ik zei dat eigenlijk ook meestal niet, maar verleidde hem gewoon. Hier werkte dat wel. Mijn man is niet heel moeilijk om te verleiden haha. Hopelijk vinden jullie hierin snel je 'draai'. Succes meis! 
 
Heel herkenbaar... Alleen hier was ik degene die voor 't werk veel in het buitenland was. Ik ging er ook al veel eerder dan ik had gedacht van mezelf rekening mee houden en toch een soort van verplicht vrijen. De romantiek was er al snel vanaf en ik werd er helemaal door geobsedeerd. De ovulatietesten heb ik heel snel weggedaan want die maakten het nog erger. Nou heb ik 't geluk dat ik idd ovulatieverlof kreeg (wat een woord). Super fijn en nog steeds dankbaar voor. Uiteindelijk moeder geworden van twee prachtige kindjes die allebei zijn verwekt in een maand waarin we het totaal niet hadden verwacht. Sterkte iig want als dat gevoel van zwanger willen worden zo sterk in je hoofd zit en je voelt het zo sterk dan is het heel moeilijk om afleiding te zoeken. 
 
Terug
Bovenaan