zwanger willen worden, maar rationele 'problemen'

Meid wat ontzettend vervelend, heb je net de knoop voor jezelf doorgehakt krijg je dit...
Er zit helaas niets anders op dan het even te laten rusten, je moet er tenslotte alle twee helemaal achter staan.
Geef het even de tijd om bij hem in te laten dalen, richt je op je scriptie en kijk tegen de tijd van juni weer hoe hij er dan tegenover staat, mannen hebben soms gewoon last van "koudwatervrees".
Als hij eerder heeft gezegd dat hij erg graag kids wil, is dit echt niet veranderd. Misschien dat het plotseling komt voor hem dan dat hij ff aan het iedee moet wennen.
Who knows?
Groetjes Tamara

Jemig, wat een domper....
Hadden mannen nou maar eens door wat hormomen doen in een vrouwenlichaam...
Ik zou je ook aanraden je te storten op je scriptie en het deze zomer weer eens aan te kaarten.Dan laat jij het even los, en krijgt hij weer even de ruimte.
Ik zou er, tegen die tijd duidelijke dingen bij vertellen als dat hij zich best op een eigen bedrijfje kan storten en jij op je evt. zwangerschap en later je kindje.Dan kan hij natuurlijk zeggen dat hij dat financieel eng vind, (is ook echt typisch mannen, en ook wel te begrijpen hoor) maar ja...of jij nou zwanger bent of niet...mocht zijn bedrijf niet lukken, moet hij toch sowieso ander werk zoeken...er moet brood op de plank komen...
En tuurlijk zijn kinderen duur, maar vooral in het begin kan je daar echt voor kiezen om het goedkoop te houden hoor, voor weinig heb je al een babykamer of kinderwagen, je hoeft niet per se Pampers te kopen, een goedkoper merk kan ook...Ik noem maar wat, je kan het zo duur of goedkoop maken als je wilt.Ik vond de 9 maanden zwangerschap juist heerlijk, kan je de grote uitgaves echt verdelen over die periode...
Probeer hem, als je bijv. deze zomer dit onderwerp weer eens aangaat niet te dwingen, maar juist een beeld te scheppen van de situatie hoe die zou zijn mochten jullie een kindje krijgen...Dat het helemaal niet hoeft te betekenen dat het hem in de weg staat een bedrijfje te beginnen...
Eigenlijk zijn jullie nu precies hetzelfde aan het doen...hij heeft een nieuw project voor zich, waar hij zich helemaal op wilt storten...namelijk een bedrijf opstarten.En jij wilt een kindje.Ik zou hem dat proberen uit te leggen, zeg hem hoe het voor hem zou zijn als jij hem tegen zou houden een bedrijf te starten en dat het zo ook bij jou aanvoelt...neem ik aan...
Kortom, ik zou hem uitleggen dat deze 2 toekomst-plannen best te combineren zijn, leg dit soort ideeen op tafel....
Succes!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan