Zwanger willen worden sinds oktober 2007 maar positief blijven!!!

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik zijn dus al een tijdje bezig om zwanger te worden. In december 2008 naar de huisarts gegaan en ben nu bij de ginaecoloog.
Maar we houden de moed erin..
Ik praat er niet met mijn omgeving, maar heb soms wel behoefte aan verhalen van andere mensen. Daarom heb ik me hier aangemeld, hopen dat we elkaar wat kunnen steunen en vooral positief kunnen blijven!

Ha Rezatess,

Tjee, wat een geduld moet jij hebben zeg. Ik wil alleen even zeggen dat ik met je meeleef en dat ik écht hoop dat jullie snel in verwachting zijn van een kleintje. Er is trouwens een apart stuk op het forum voor meiden waarbij het zwanger worden langer duurt dan gewenst. Ik weet zeker dat je daar nog meer meiden ontmoet die zich in kunnen leven in wat jullie doormaken.

Sterkte en heeeeeeel veel succes. Je krijgt van   mij alvast wat **************************************. Wie weet helpt het .

Groetjes Suus

Hoi Rezates,

Ik kan met je meekletsen, ook ik ben vanaf november 2006 al bezig om zwanger te worden en zit in middels in de beruchte MMM (medische malle molen) en zit op dit moment op een wachtbankje na mijn 4e IUI poging, ik weet overigens waar het aan ligt dat het bij ons nog niet wil lukken.

Maar blijf positief meid ooit komt er een dag dat ook wij zo'n positieve test hebben.

is dit je eerste kindje?
en wanneer moet je naar de Gyn

groetjes
Patricia

hallo leepat,

mag ik vragen waaraan het ligt bij jullie dan? want ik ga volgende cycles beginnen met de 1e keer iui

groetjes anoeska

hoi anouska

ik ben ook sinds okt 2007 gestopt en sinds mei 2008 voor het echt bezig en nu aangekomen bij ronde 12. heb ook al onderzoeken gehad en samenleving en bloedtesten en nu is afgelopen ma en woe mijn ei gemeten en alles is goed. hoe zit het bij jou en was er iets mis of hoe is het gegaan dat je nu iui krijgt

x kim

hoi...

ik ben meestal meer een trouwe meelezer..
maar nu is het net of ik mijn eigen verhaal lees..
september 2007 gestopt met de pil en in oktober voor het echie..
we hebben maandag  onze eerste  afspraak bij de gynaecoloog.
ben heel benieuwd, krijgen als het goed is ook allebei gelijk een onderzoek.
ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren..
maar ook bij ons is een kindje van harte welkom, net als bij jullie allemaal natuurlijk.
dus ik hoop dat ik af en toe mee mag kletsen al, kan ik niet iedere avond  achter de computer (jammer genoeg)

nou meiden veel  succes  gewenst  
groetjes daisy

He Meiden,

Ook ik weet hoe jullie je voelen... Ons verhaal is vrijwel hetzelfde: nov 07 mirena laten verwijderen en eigenlijk sinds die tijd ook serieus bezig, maar zonder resultaat...
Als woe de RD komen (let's hope not!) dan gaan de registers hier ook open: verwijsbrief voor vriendje is al binnen en ik ga dan ook ovutesten gebruiken...

Sterkte voor ons allemaal!!!
Fren

Hoi Anoeska1982,

Ik ben afgelopen september geopereerd aan endometriose ik had een endocyste van 7 cm aan me rechtereierstok en me eierstokken zaten verkleefd aan me baarmoeder. Ze hebben alles weggehaald en ben tot nu toe nog steeds "schoon" van binnen endometriose kan terugkomen namelijk. Maar ondanks dat is verder alles in orde alle waardes zijn goed heb een regelmatige cyclus en elke maand klopt mijn eisprong op de dag. Mijn man heeft ook heel goed zaad zit altijd op 100 mlj en rond de 95% beweeglijk dus het is voor de gyn nu onverklaarbaar waarom het nog niet wil lukken.......

Ik zit nu ook echt op een schopstoel aanstaande woensdag zou ik ongesteld moeten worden. Maar nu na IUI 4 ben ik zenuwachtiger dan de vorige keren.

Wat is bij jou de reden voor IUI succes hiermee het is niet pijnlijk vind ik tenminste en ook niet heel erg belastend voor je lichaam. Tenminste in mijn geval want ik krijg ook geen hormonen toegediend ik doe het d.m.v. ovulatietesten iedere maand.

sorry voor me lange verhaal.

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan