Zwanger willen worden van de 2e

hoi meiden,

ik ben nieuw, mijn naam is marina.
Ben vaak te vinden op het forum voorjaar 2008.
Ik lees hier jullie berichtje dat het niet echt vlotten wil en dat jullie afscheiding in de gaten houden.

Nu hebben manlief en ik een natural family planning cursus gedaan, en daar kan je door tempen, slijm observatie en stand van baarmoedermond voelen weten wanneer je, je eisprong heb.
Deze zit namelijk vaak niet midden in een cyclus bijv van 28 dagen en dat hij dan zit op dag 14.
Dit kan verschillen per vrouw.

Dacht... schrijf het op... en ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn.

Het beste toegewenst!
Liefs Marina

ps hoop niet dat jullie dit als bemoeienis zien, maar wilde jullie graag helpen ;-)

Hoi Mini,

Dank je wel voor je berichtje. Ik zie het zeker niet als bemoeienis, alle tips zijn welkom.

dus als ik het goed begrijp hoeft je eisprong niet altijd 14 dagen voor je volgende menstruatie tezijn? Ik ben namelijk regelmatig ongesteld 26 of 27 dagen en ging er nu altijd vanuit dat ik rond die 14 dagen van te voren mijn eisprong heb maar nu na 8 rondes nog steeds geen geluk dus zal toch ook wel anders zijn.

Nog tips hoe ik het het beste kan weten?

Groetjes

Hoi Silli,
Helaas toch ongesteld geworden vandaag nu dus cyclus van 34 en vorige keer 27, maar weet nu wel beter wanneer ik mijn ei heb. Dus maar goed naar mijn lijf blijven luisteren/kijken dan dan komt het vast een keer goed

Hoi mamaikke,

Wat balen dat je toch ongesteld bent geworden. Schiet nog niet echt op met ons he? Maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde (hoe lastig dat soms ook is).

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan