zwanger worden door zelfinseminatie

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>ik vroeg me af of er meer meiden zijn die geen natuurlijke zwangerschap kunnen krijgen. Ik zelf ben 26 en heb vaginisme, dus nooit echt seks gehad met mijn man maar wil wel heeeel graag zwanger raken. Zijn er nog meer meiden die het zelfde hebben, het is altijd fijn om met een ander erover te praten.</p><p> </p><p>wij zitten nu in onze 2e ronde, ik hoop hier wat tips te krijgen over hoe en wat het beste is</p>
 
Hoi Loesjee, 
ik vind het wel lastig om erover te praten. Niemand buitenom mijn man weet ervan. Het lukt mij soms om seks te hebben, maar het doet flink pijn en ik geniet er niet van. Wij seksen altijd op onze eigen manier en genieten daar erg van. Mijn man vind dat oke. 
Alleen nu inderdaad sterke kinderwens. 
Ik zit nu tegen mijn NOD aan van de eerste ronde. Voor nu is het nog oke en de seks een dag voor ovulatie is gelukt. Mocht het lang duren, dan wil ik zeker kijken naar zelfinseminatie. Ik heb hier alleen nog niet met mijn man over gesproken. Ben bang dat hij dat niets vindt, of een gedoe ofzo. Kan jij daar met je man goed over praten? 
Verder ben ik overigens nooit bij een arts geweest ofzo. Ik had vanaf het begin al problemen met tampons inbrengen, dat ging echt niet. Gaandeweg de jaren wel geleerd. Ben jij wel bij een arts geweest? 
Heb jij die spullen gewoon zelf online besteld? Of voor laten schrijven? 
 
Hoi annap,
 
fijn om hier met iemand erover te kunnen praten, al had ik je wel iets anders gegund.
 
mijn man vond het eerst ook niks en wilde het om de “normale” manier proberen maar dat ging gewoon niet. Een tampon is voor mij ook altijd lastig geweest. Wij hebben indd ook seks op onze eigen manier en het gaat meer dan goed, ik moet er alleen niet aan denken om zijn geslachtsdeel bij de mijne te voelen. Dat is Sons heel moeilijk omdat ik altijd denk waarom kan iedereen het wel en jk niet?
 
Wij hebben een eerste ronde gehad, Het ging best goed, alleen vind ik het helemaal biet prettig om de “spuit” daar onder te voelen maar we gaan nu voor ronde 2. Ik ben een keer bij  een arts geweest en moest daarna naar een bekkenbodem therapie, heb t daarbij gelaten vond het te vervelend!
 
ik zou het bespreekbaar maken met je man, word het ook wat makkelijker voor jou!
 
Hoii.
Wat vervelend dat het voor jullie zo onprettig is. Ik ben eigenlijk pas met mijn huidige vriend echt seksueel actief. Voorheen was het altijd super pijnlijk en gewoon niet leuk. Nu was het in het begin met hem ook pijnlijk maar daar was hij super begripvol en voorzichtig mee. En naar verloop van tijd werd de pijn steeds minder en de laatste weken is het geheel pijnloos en kan ik er echt van genieten  ik merk wel dat als het te lang geleden is het eerst wel gevoelig is. Nu verwacht ik niet dat ik vaginisme had of iets maar misschien hebben jullie er toch iets aan en is er toch hoop?
 
 AappiieJ, wat fijn dat je geen pijn meer ervaart en dat je vriend zo begripvol is!
Ik heb naast mijn man nooit seks gehad of geprobeerd te hebben met iemand anders. Maar een tampon was altijd al heel moeilijk voor mij. Ik merk dat het bij mij een beetje ernstig is, aangezien ik zelfs het buisje van de zelfinseminatie kit heeel vervelend vind en die is echt heel dun. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat te doen... een bezoekje aan de bekkenbodem therapie kan mij zo een jaar of twee kosten hebben ze mij verteld :( ik vind dit heel moeilijk. 
Ik vind het vooral heel moeilijk omdat wij een kinderwens hebben en omdat ik constant denk aan dat mijn man wel seks heeft gehad met zijn ex maar nog niet met mij. De druk ligt heel hoog. 
 
Maar door druk erop word het alleen maar moeilijker lijkt mij? Mijn huidige vriend is mijn 2e bedpartner. Bij mijn ex was ik altijd ongesteld of moe of iets ?. Vreselijk wat een ellende was dat.. had mn ogen nog niet open smorgens of hoppa.. die relatie hield ook niet lang stand maar dat was niet alleen daarom...
 
Zijn er tegenwoordig niet meer manieren om te helpen daarvoor? Is toch best wel een veel voorkomend probleem dacht ik  
 
Aappiiej, ooh god ? haha.  Gelukkig is je huidige relatie goed!
 
ja ik heb eigenlijk geen idee of ze meer manieren hebben, je wilt het natuurlijk altijd eerst zelf proberen en oplossen omdat je maar blijft denken t komt wel goed... dus even aankijken 
 
Haha ja gelukkig wel. Misschien gekke vraag hoor maar hoe zit het met bevallen dan als het zover is? Of kun je altijd om een keizersnee vragen?
 
Terug
Bovenaan