zwanger worden door zelfinseminatie

Nou.. toen ik naar de gynaecoloog was geweest om te laten nakijken of alles er wel goed uitzag bij mij (wat ik heeeeel vervelend vond, kleinste eendenbek maat toch een vervelende gevoel) vertelde ze me ook dat als je eenmaal zwanger raakt, alles weer goed kan gaan. Normale bevalling en eventueel normaal seks omdat alles toch al “open” is. Ik heb mijn hoop een beetje daarop gevestigd.
 
heb jij kinderen of ben je ermee bezig?
 
Is het trouwens ook normaal dat niet alle sperma binnen blijft, want dat lukt niet.. het gaat toch een beetje langs de billen enz.. zo word ik toch nooit zwanger ?
 
Hoi, ik zag t onderwerp laatst al. Ws weten jullie dit al, maar miss ook niet. Ik heb van de zomer gelezen dat Botox injecteren daaronder kan helpen. Toevallig was ik geïnteresseerd in t artikel omdat t bedrijf waar ik werk ook veel met Botox doet, de juiste spiertjes verslappen. 
Loesjee; ja dat is normaal dat dat loopt. Is ook Mn veel vocht en niet alleen de zaadjes. Wat wij altijd doen is een handdoek meenemen en na de seks handdoek of tissues anders ligt alles op de grond als je gaat staan ? kun je ok langer blijven liggen wel handig in onze situatie. 
 
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Maar laten he in eerste instantie op zijn beloop. Geen ovu testen maar gewoon regelmatig gezellig maken.
Ik heb laatst voor het eerst een eendebek ingehad maar wat een naar gevoel. Echt heel akelig gelukkig duurde dat maar kort.
Zou wel fijn zijn als alles daarna normaal zou zijn en je ook kan genieten van de daad
 
En dat eruit lopen vind ik echt zo vreselijk. Als het dan klaar is is het altijd ff zon awquard momentje van hup eraf en rennen naar de wc , meestal met zijn boxer ertussen hahaha
 
botox? Nooit van gehoord nee, waar helpt het tegen dan?
 
Jaaa indd echt een awkward en vies momentje is dat haha alles loopt erlangs.
ik vind het altijd spannend met dat spuitje waarmee ik het doe, omdat ik me altijd afvraag of ik het wel goed genoeg doe
 
He, heb ff 2 klinieken gevonden deze stonden bovenaan. Met Botox kun je dus heel gericht een spiertje platleggen dit raakt na enige tijd weer uitgewerkt en dan kan t weer opnieuw. Dit kan dus ook bij de vagina zodat gemeenschap wel mogelijk is. Miss n oplossing voor deze periode maar miss blijft t daarna wel langer goed gaan. 
https://www.medischcentrumwaalre.com/schaamstreek/vaginisme-bekkenbodemoveractiviteit
https://www.womenshealthcarecenter.nl/volledig-zorgaanbod/cosmetische-gynaecologie/pijn-bij-het-vrijen/
 
 
Kussen of handdoeken onder je kont zodat je schuin ligt. Dan pas inspuiten en daarna een kwartiertje blijven liggen zo. Het mooiste zou nog zijn dat jij in dat kwartiertje klaarkomt zodat je lichaam zich helemaal open maakt ;-) 
Verder is het belangrijk om te weten dat zaad 48 uur nodig heeft om volledig te herstellen dus probeer het niet vaker dan om de 2 dagen. Meld dit ook aan je man zodat hij niet tussentijds zelf een zaadlozing heeft  (om het netjes te zeggen).
Succes 
 
Terug
Bovenaan