Zwanger worden duurt zo lang!!

Hoi allemaal

Ik ben 25 jaar en zit ondertussen ook al in ronde 9. De eerste 7 ronden had ik telkens zoiets van ok, op naar de volgende maand. Maar sinds kort ben ik er echt wel constant mee bezig, soms iets te veel!
Ben eens benieuwd voor deze ronde, mijn NOD is 08/08... dus nog weekje in spanning afwachten. Al heb ik nu al het gevoel dat het terug niks zal zijn.

Ik was deze maand ook gestart met ovutesten, maar denk dat ik te laat ben begonnen.Ga dat dus volgende maand opnieuw proberen, maar gewoon vroeger beginnen testen.

Aan allen hier: succes met het zwangerworden en weet dat je niet alleen bent waarbij het niet meteen raak is!!!

Groetjes

Babeken

mijn NOD is 08/08

He hoi;

Ik zal me ook even voorstellen, ben Marie en ben 25 jaar, ben 6 1/2 jaar samen met mijn vriend waarvan we 4 jaar samen wonen! Een paar maanden geleden  zijn we een geregistreerd partnerschap aangegaan  en we gaan binnen kort verbouwen!!!!!! We zijn nu vanaf juni 2007 bezig voor ons eerste kindje, dus inmiddels al meer dan een jaar! We gaan nu ongeveer de 14e ronde in!!!!!!!!!! Ik heb een deze dagen mijn NOD waarschijnlijk 4 aug maar heb nu al een ongi buikpijn dus balen!!!!!!!!!!!  
Heb een wisselende cycles, laatste maanden even goed bijgehouden, heb een van 30,24, 32 dagen gehad! We lopen inmiddels bij een gyn in het ziekenhuis!  Zijn inmiddels 1 keer geweest voor een kennismaking en kregen gelijk wat onderzoeken! Als ik nu ongi word moet ik bellen en dan 10 dagen later komen ze gaan dan kijken hoe het eitje er uit ziet zodat ze de eisprong kunnen bekijken! Wel spannend maar geeft me ook wel wat rust! ben er erg mee bezig!!!!!!!! Te veel denk ik! Maar je kan dat gevoel niet tegen houden! Ik zie overal zwangere vrouwen en veel leeftijdgenootjes (oud klasgenootjes) zijn zwanger of hebben al een kind! Het word steeds moeilijker om te horen als iemand die je kent zwanger is! Elke keer weer is het slikken! Gelukkig praat ik er veel over, met vrienden en familie! Bij mij weten een aantal mensen dat we er al een tijdje mee bezig zijn, mensen die dicht bij ons staan!!!! En ben ik veel op deze site te vinden!, dit helpt mij door er over te praten!!!!!!!!

Liefs Marie

Meiden ik wil jullie allemaal veel succes en sterkte wensen en zal jullie over mijn wonder vertellen.
Wij zijn ruim 9 jaar! bezig geweest met "klussen", onderzoeken, operaties en diverse behandelingen en zijn nu sinds 2 mei 2008 de trotse ouders van Thomas en Sophie.
Het is bij ons uiteindelijk met een IVF behandeling gelukt om zwanger te worden.
Ze hebben ons altijd weinig kans gegeven, ik heb endometriose en nog maar 1 eierstok van slechte kwaliteit.
De eitjes die ze eruit hebben weten te halen waren niet van een goede kwaliteit en ook de twee embrio's die waren ontstaan waren niet van een goede kwaliteit.
Toch hebben ze besloten om de embrio's terug te plaatsen en zo kon ik een aantal weken later voor het eerst in mijn leven een positieve zwangerschapstest doen.
We waren totaal onderste boven van het feit dat we eindelijk zwanger waren, we hadden de moed al bijna opgegeven.
Na een hele zware zwangerschap is het nu een drukte bij ons thuis, maar wij zijn helemaal gelukig.
Hier hebben we het allemaal voor gedaan.
Als ik nu naar de ledikantjes loop en ik zie twee lachende gezichtjes ben ik grotendeels alle voorgaande ellende al weer vergeten.

Ik ben nu 34 en we zijn een hoop vrienden kwijt geraakt, zij kregen wel gewoon kinderen, maar hebben er ook een heleboel nieuwe bijgekregen.
Stellen bij wie het allemaal ook niet vanzelf ging, die weten wat wij hebben doorgemaakt.

Dat mijn man en ik nu ouders zijn van een super tweeling dat beschouwen wij als een wonder.
Dus dames....
Geef de moed niet op, tegenwoordig is er veel mogelijk.
Blijf niet te lang "proberen" en ga naar de huisarts voor een verwijzing naar een gynaecoloog/fertiliteits arts.

Lieve groet Patricia.  

Hoi hoi meiden.

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik ben nu 28 en mijn vriend 29 bijna 30 en bezig voor ronde 4.
Woensdag moet ik ongi worden, en ik heb nu al van die krampen dus ben bang dat ik woensdag gewoon ongi word.
Ben het af en toe zat, ook als ik oom me heen kijk bijna iedereen zwanger
Erg leuk voor hun maar frustrerend voor mij en mijn mannetje.
Je hoopt er toch iedee maand weer op.
We hebben deze maand echt veel geklust dus hopen op resultaat.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dus meiden kop op we zitten allemaal in hetzelfde schuitje!!!
Maar we hebben elkaar om ons er doorheen te sleuren.

Groetjes Maureen

even een hart onder de riem steken voor allen die het al zolang proberen,

wij hebben er ook een jaar over gedaan om een gezonde zwangerschap te krijgen. de eerste liep uit in een miskraam. Ik weet dat jullie nu denken: ja, maar zij is al zwanger en na die miskraam wist ze ook al dat het bij haar kon. nou, zo werkt dat niet want elke maand is er weer die spanning. Zal het ooit nog lukken. is mijn lichaam er wel toe in staat. het duurt al zolang en mensen om me heen worden zo snel zwanger. Mijn zus gelijk de eerste maand. dat geeft me toch een pijn. en wat is het weer vreselijk als die test weer negatief is of als er weer bloed in je ondergoed zit. en je denkt weer: nu moeten we weer een maand wachten voordat we weer kunnen hopen. is er niets mis met mij of met mijn man/vriend. Ja, het vreet aan je en kan je soms echt deprie maken.
maar er is hoop: ik ken mensen die er ook langer dan een jaar over deden. Zij hadden ook nog geen kinderen. Dus zij wisten niet of het kon. Ook mensen die al heel snel van de eerste zwanger raakten maar die bij de tweede 1,5 jaar moesten wachten.

Ja, en een tip voor een goede regelmatige cyclus (en  goede kwaliteit ook)  is Efamol van Etos, dat sloeg bij mij gelijk de eerste maand aan en ik was daarna snel zwanger.

heel veel sterkte en probeer moed te houden, te onspannen, want stress is een echte killer. en bedenk dat ook bij de meeste stellen die niet spontaan zanger worden, de medici heel veel hulpmiddelen heeft en dat daarvan de meeste ook zwanger raken en een kindje uitdragen. dus er is nog heel veel hoop dat jullie allen zwanger zullen worden.

Terug
Bovenaan