<p>Hoi hoi, </p><p>ik zal me even voorstellen, </p><p>mijn naam is truusjee en wij proberen al sinds eind nov 16 zwanger te worden. Vol goeie moed waren ermee begonnen maar al snel raakte ik erg “geobsedeerd” door het zwanger worden. Mijn vriendinnetje was ook bezig, we konden wel uren met elkaar praten erover.. “hoe doe jij dat, voel jij al iets” etc etc. Zij raakte zwanger en ik viel in een diepe put! Waarom lukt het mij nu niet.. we zijn naar het ziekenhuis geweest en daar kwam niks uit. Ja, mijn cyclus is ietsjes langer maar niet schrikbarend. Dus hup naar huis en weer proberen. Ik had voorgenomen om het nu allemaal wat rustiger aan tr gaan doen. Er is tenslotte toch niks uitgekomen dus het moet kunnen! Maar al snel raakte ik weer geobseeerd erdoor! en dit was natuurlijk niet goed voor mij en me partner. Mijn partner kan ook moeilijk presteren als er zoveel druk achter staat. We gebruikten al ovulatietesten maar ook dit heeft nog weinig gebracht helaas.. </p><p>ik gebruik nu clomid, omdat me cyclus toch erg lang werken. Ik had er weer helemaal zin in, eindelijk weer wat handvaten om er vol voor te gaan! Ik had er een goed gevoel bij. Maar ook nu ben ik weer ongesteld geworden.. </p><p>ik kan dir gewoon niet meer.. elke ronde zeg ik weer tegen mezelf, we zien het wel... het komt wel! Maar als het moment van de vruchtbare periode nadert, wil ik weer alles eruit halen. En ben ik zo bezig met me vriend dat hij moet presenteren. Dat het eigenlijk niet leuk meer is. </p><p>Ik loop al bij een arts, maatschappelijk werker. Om wat meer te praten erover maar ik ben nog steeds gestresst ermee bezig! Niks helpt! Men zeg zoek afleiding.. doe leuke dingen! Met elkaar of met vriendinnen! Ja dat wil en snap ik ook! Maar als het moment daar is, ben ik er wel heel erg mee bezig! </p><p>Ik weet het niet meer.. wat doen jullie ? Herkent iemand het? Ik ben echt op... ik wil zo graag! </p><p> </p><p> </p>