Zwanger worden eist zijn tol wat moet ik?

Ik snap je... en hoeveel goedbedoelde adviezen je ook krijgt , je blijft er toch wel mee bezig.
ik probeerde ook alles te blokken. Maar ik krijg enorme pijn en cervix slijm dus ik weet precies wanneer ik mijn eisprong heb. En als je dat weet... wil je t ook zeker niet overslaan. 
Bij mij werkt gonal f goed. Mijn eisprong komt 3/4 weken later. 
Maar nu met gonal f gelijk zwanger mee geraakt. Dus ik zou daar eens over beginnen. Resultaten zijn beter dan chlomid ( zei mijn dok)

Hoi Truus en de rest,
Ik lees en praat even met jullie mee. Het komst vast goed, maar het is inderdaad frustrerend als het zo lang op zich laat wachten. Hier reeds sinds juni 2017 aan het proberen, ervaren klussers.  ;)
De ene huisarts vond na 6 maanden prima om verder te onderzoeken omdat we allebei nog zo jong waren (25), de andere na een jaar. Afgelopen juni/juli naar de poli in het ZH gegaan alvorens mijn vriend zijn sperma te hebben getest. Dat bleek onder het gemiddelde te zitten, redelijk trage zwemmers. Verder na een inwending onderzoek en HSG-onderzoek bij mij zelf alles prima in orde. We denken dat de trage zwemmers het bij ons lastiger maakt. 
Na het schoonspuiten van mijn eileiders en de olie die is ingespoten hoop je dan toch dat het gaat gebeuren. Helaas tot op heden nog niet. Maar ik kan het wel wat meer loslaten nu. Hoop dat ik het een x helemaal los kan laten en het ook een maand op z'n beloop kan laten! Als het O&N (6 maanden na HSG-onderzoek) nog niet is gelukt mogen we terug komen. Volgens mij had onze arts er volledig vertrouwen in dat het niet zo ver hoeft te komen. Heb nu al beginnende spanning mocht het komen tot uitgebreide behandelingen.. Maar als het zo is 'so be it'. :) 
Succes met klussen! 

Hoi Truus en de rest, Ik lees en praat even met jullie mee. Het komst vast goed, maar het is inderdaad frustrerend als het zo lang op zich laat wachten. Hier reeds sinds juni 2017 aan het proberen, ervaren klussers.  ;) De ene huisarts vond na 6 maanden prima om verder te onderzoeken omdat we allebei nog zo jong waren (25), de andere na een jaar. Afgelopen juni/juli naar de poli in het ZH gegaan alvorens mijn vriend zijn sperma te hebben getest. Dat bleek onder het gemiddelde te zitten, redelijk trage zwemmers. Verder na een inwending onderzoek en HSG-onderzoek bij mij zelf alles prima in orde. We denken dat de trage zwemmers het bij ons lastiger maakt.  Na het schoonspuiten van mijn eileiders en de olie die is ingespoten hoop je dan toch dat het gaat gebeuren. Helaas tot op heden nog niet. Maar ik kan het wel wat meer loslaten nu. Hoop dat ik het een x helemaal los kan laten en het ook een maand op z'n beloop kan laten! Als het O&N (6 maanden na HSG-onderzoek) nog niet is gelukt mogen we terug komen. Volgens mij had onze arts er volledig vertrouwen in dat het niet zo ver hoeft te komen. Heb nu al beginnende spanning mocht het komen tot uitgebreide behandelingen.. Maar als het zo is 'so be it'. :)  Succes met klussen! 

Terug
Bovenaan