<p>Hi Ladies,</p><p>Zo'n 6 jaar geleden heb ik ruim een jaar zware antidepressiva geslikt. Toen we besloten zwanger te willen worden, was ik er al bijna een jaar vanaf. We hadden verwacht dat het lang zou duren(mede door de antidepressiva) maar het was in de tweede maand al raak..<br />Na de bevalling van mijn zoontje(trauma.. hartsaturatie en spoedkeizersnede) ben ik weer begonnen met antidepressiva en is me aangeraden er nooit meer mee te stoppen, om kans op terugval te voorkomen.<br />Nu zijn we bezig voor een tweede, en ondertussen slik ik mijn medicatie alweer ruim 2 jaar. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, en dat het net zo goed snel of langzaam kan gaan bij een tweede maar we zitten nu in ronde 4 en het is nog niet raak.<br />Zijn nu begonnen met ovulatietesten om het allemaal een klein beetje een handje te helpen.</p><p>Ik vroeg me daarom af of er nog maar dames zijn die ervaring hebben met zwanger worden terwijl je antidepressiva slikt??</p><p>Overigens heb ik contact gehad met mijn (oude) verloskundige en die stelde me gerust dat ik gewoon zwanger kan en mag worden terwijl ik mijn medicatie slik. Ik zal weliswaar meer onder controle staan e.d. maar het is beter te blijven slikken dan depressief te worden tijdens de zwangerschap want dat is nog slechter voor het kindje.</p><p>Thanks!</p>