zwanger worden en nu al leefstyle aanpassen

daar heb je wel gelijk in stoppen met roken tijdens de zwangerschap brengt stress en stress is nog slechter dan wat dan ook
ik hoef gelukkig niks te laten omdat ik het normaal ook allemaal niet doe.
het enige wat ik wel vind, maar dat komt omdat mijn vriend en ik allebei kanker in de fam hebben, is dat veel vrienden van ons roken, dan kom je binnen in zo'n rook hol. dat ga ik wel aanpassen, want dat zie ik niet zitten.
maar inderdaad ze zeggen juist dat 1 of 2 gaasjes wijn zelfs gezond kunnen zijn.
van de kattebak moet je wel afblijven., maar ik heb 3 honden en die blijven gewoon hier hoor haha

Hey!
Het stoppen met roken was geen probeem, dit heb ik trouwens ruim van te voren gedaan voordat ik stopte met de pil.
Wel drink ik nu nog gewoon een wijntje en denk nog niet om wat ik wel en niet mag eten.
Dit heb ik ook niet gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap.
Het duurde toen 1 1/2 jaar voordag ik zwanger was en dat zou dus betekenen dat ik al 1 1/2 jaar geen druppel drank kon drinken.
Zodra ik weet dat ik zwanger ben hou ik me aan de regels van wat je we en niet mag eten en drinken.
Dus ik zou zeggen, neem af en toe een lekker borreltje als je daar trek in hebt.
Als het voor jou niet goed voelt, dan moet je het niet doen. Dus doe wat je gevoel je ingeeft.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan