Zwanger worden met flink overgewicht

<p>Hoi dames, </p><p>Sinds deze maand proberen mijn vriend en ik zwanger te raken, ik ben wel al 1,5 jaar gestopt met de pil maar we vreeën met condoom. <br />Echter heb ik een bmi van 36 en een cyclus van gemiddeld 31 dagen. Het maakt mij ontzettend onzeker of ik wel vruchtbaar ben. </p><p>Graag hoor ik jullie ervaringen of tips</p><p> </p>

Ik heb ook flink overgewicht en dat maakte mij ook onzeker toen ik zwanger wilde worden. Ik heb direct ovulatietesten gebruikt en meteen ronde 1 zwanger. Het kan dus echt :)! Heel veel succes! 
Liefs! 

goedeavond, 
van mijn dochter had ik ook al zeker overgewicht. Daar zelfs door de pil heen zwanger geraakt. 
Op dit moment 9 jaar later zijn wij opnieuw bezig met zwanger worden. Ik heb in die tussentijd 9 jaar een spiraal gehad. die is er nu een jaar uit. Ik heb alleen last van onregelmatige cyclussen. Daarvoor ook al op het zh geweest maar die geven mijn overgewicht de schuld. Mijn overgewicht is alleen helaas nog iets meer dan bij jou ik heb een bmi van 43:(
Het ziekenhuis gaf aan geen verder onderzoek te verrichten tot ik een bmi van 30 en lager heb. Ik ben nu volop aan het afvallen. Sinds het afvallen heb ik nu vorige keer wel ineens een cyclus van 37 dagen behaald terwijl het nooit onder de 57 geweest is dit jaar. Dus met een beetje geluk is wat afvallen al voldoende voor mij om mijn cyclus weer een beetje opgagn te krijgen en hebben wij het ziekenhuis niet nodig om zwanger te raken anders heb ik nog een lange weg te gaan. 

Ik ben ook stevig. Heb ook overgewicht. Ook in een keer zwanger en nu zeven weken zwanger.
Ik zie wel op tegen het gewicht doorgeven en wegen bij de echo’s enzo. En mijn buik te laten zien bij de echo.
Niet te druk maken over je over gewicht. Komt vast goed ?

O echt? Moest je het ook niet doorgeven?
Ik zie daar zo tegen op waardoor ik er minder naar uit kijk dan ik zou willen. 

Terug
Bovenaan