Zwanger worden met glijmiddel

<p>Hoi, </p><p>Ik heb weer een vraagje. Net las ik dat zwanger proberen te worden met normaal glijmiddel geen goed idee is. Het zou de kans op zwangerschap verminderen omdat het het zaad kan beschadigen. Ik vroeg me af of het alleen de kans doet afnemen (het doel is niet om zo snel mogelijk zwanger te worden), of dat het ook echt gevaarlijk zou kunnen zijn voor het kindje. Ik had eigenlijk nooit gehoord dat je het niet mag gebruiken, maar wil uiteraard geen risico nemen!</p><p>Weet iemand hier meer over? Ik ga denk ik maar vruchtbaarheids-vriendelijk glijmiddel aanschaffen... </p>

Je mag wel glijmiddel gebruiken maar geen zaaddodend glijmiddel. Je heb glijmiddel dat het conveice plus  en dat is juist zwangerschapsbevoorderend 

Wij hebben ook conseive plus gebruikt. Heel fijn en ook nog eens goed want de ph waarde van jouw slijm en het sperma wordt er beter van. En dat is gunstig....  kan toevallig zijn maar in de maanden dat we het gebruikte werd ik zwanger. Bij de laatste keer bleef ik ook zwanger!! Echt een aanrader. (Neem de tube, bestellen bij sensitest. Groetjes, susanne

Terug
Bovenaan