Zwanger worden met glijmiddel

Bedankt voor jullie reacties! We hebben nu de etos eigen merk variant, maar daar staat eigenlijk helemaal niks op qua of het zaaddodend is. Heb het op die van durex ook niet zien staan. Toch schijnen de meeste glijmiddelen zaaddodende stoffen te bevatten. 
Die conceive plus klinkt wel veelbelovend, misschien ga ik die gewoon maar bestellen! 

Wij hebben gewoon duren glijmiddel gebruikt en ik was vrij snel in verwachting. Hebben nu een kerngezonde zoon van 3 maanden. Dus volgens mij geen probleem.

Ik heb ook gelezen dat glijmiddel niet goed,  en dan bedoel ik niet voor de baby want dat maakt niets uit maar dat je minder kans hebt om zwanger te raken. Nu kan ik niet zonder glijmiddel dus heb ik ook maar conseive plus gekocht. En als mijn ovulatie dan er is volgens de testen ga ik die gebruiken en overige gewoon normale van de Etos. Op onze van de Etos staat wel. Is niet zaaddodend. Is de massagegel en glijmiddel in 1

@KKKK dat is ook een goed idee! Ik kan/wil ook niet zonder, maar opeens gaf het me een naar gevoel dat de glijmiddelen schadelijk zouden zijn voor het zaad. Aan de andere kant is de conceive wel vrij prijzig. Dan is jouw idee eigenlijk perfect. 
Ik ga over ruim een week stoppen met m'n anticonceptie, dus het is nu nog niet aan de orde. Maar je kan maar beter voorbereid zijn :) 

Terug
Bovenaan