Zwanger worden met overgewicht

A

Anoniem

Guest
Zijn er ook mensen die overgewicht hebben en bezig zijn om zwanger te worden?
Ik ben best wat te zwaar (al zou je t niet zeggen  omdat ik erg lang ben..)en wil graag zwanger worden, maar ik ben een beetje bang dat t moeilijk gaat ofzo..

Ik heb ook al geen schildklier meer en  daardoor ben ik veel aangekomen.. dus vind t een beetje eng want ik wil niet nog dikker worden..? iemand ervaring?

Gr. A,

hoi,

ik kan je helaas niet helpen, ik heb namelijk ondergewicht.
mijn huisarts raadde mij aan 5 tot 7 kilo aan te komen maar dat lukt gewoon niet. intussen wel al 1,5 jaar bezig maar denk niet dat dat echt daaraan ligt.

misschien is dit goed nieuws voor je? http://www.life4u.nl/obesitasindex.html

en ik wil je absoluut niet wegjagen, of je een vervelend gevoel geven, maar met google heb ik dit gevonden: forum.dikke-mensen.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3108  en misschien vind je hier wel de juiste andwoorden?

verder duim ik voor je dat het lekker snel lukt!

groetjes esther

hoi hoi

Ik heb ook overgewicht...niet heel veel maar ben wel te zwaar officieel. ik ben 1.68 en weeg 73-74 kilo. officieel moet ik tussen de 65-70 wegn maar ja....ik ben wel overal verspreid stevig dus valt het minder op. niemand vind mij ook dik maar stevig.

maar ik ben binnen 3 rondes zwanger hoor dus zegt niks. eerste wel een \MK maar nu daarna weer meteen zwanger ben nu 5 weken\!!!! dus zegt helemaal niks. tis natuurlijk wel gezonder als je op gewicht bent, maar das niet alleen voor de baby maar ook voor jezelf en je gewrichten enz.

heel veel succes en hopelijk is het snel raak voor je

liefs sweety

jullie mogen wel wat aan mij geven!!!

ik ben 1.80 en weeg 56,5 kilo. van ieder wil ik wel, laten we zeggen, 6 kilo? 68 is wel netjes denk ik hahaha.

groetjes esther

tja als dat nu eens zou kunnen dan krijg je 6 kilo van mijn kont oke hahahahahaa
ach der is met iedereen wel wat nietwaar/? gaat erom dat jezelf prettig in je vel zit overgewicht of ondergewicht!!

x sweety

Hoi,
Ik begrijp je vraag. Ik heb zelf behoorlijk overgewicht. Ik ben 1.69m en weeg 86 kilo.
Dus officieel zou ik zo'n 25 kilo moeten kwijtraken. Maar ik voel me prima en doe er
dus niets aan. Ik eet sowieso al niet veel en ook mijn schildklier doet niet wat ie doen
moet.
Bij mijn zoon was ik echter binnen 3 maand zwanger. Nu zit ik sinds vandaag in de
6e ronde. En toen was ik zwaarder dan nu.
Persoonlijk denk ik dat als je gezond bent, het niet uitmaakt hoeveel je weegt.
Dus maak je daar nu maar niet druk over. Het komt echt goed.
Liefs Melanie

hallo allemaal,

ik reageer ff omdat ik net als esther ook ondergewicht heb, ben 1.75 en weeg 56 kilo. Heb dit al zolang ik me kan herinneren en ben er een periode heel druk mee bezig geweest om aan te komen, maar dat hielp niet, van slagroom tot magnums voor het slapen gaan. Ik ben vanaf toen gaan denken dat het druk maken om mijn gewicht niet helpt, dus dan maar accepteren dat het zo is en verder zien we wel. hoop echter niet dat dit van invloed is op de vruchtbaarheid!!!!
Al die vragen waar je geen antwoord op krijgt om gek van te worden,

groetjes Nicole

Hoi,

Dit vroeg ik me dus ook af.
Ik heb ook overgewicht, niet superveel, maar toch.
Ik zal morgen even goed de antwoorden lezen, want ik ben nu erg moe.Zo lekker ons bedje opzoeken.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan